کد خبر: ۴۲۰۴۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور خبر داد:
جلسه مجمع عمومی سازمان جهانی بهداشت دام با حضور رؤسای سازمان‌های دامپزشکی 180 کشور عضو و هیئت‌های مربوطه در کشور فرانسه برگزار می‌شود ...



حکیم مهر: جلسه مجمع عمومی سازمان جهانی بهداشت دام همه ساله در کشور فرانسه برگزار می‌شود، «دکتر علیرضا رفیعی پور» رییس سازمان دامپزشکی کشور و روسای سازمان‌های دامپزشکی 180 کشور عضو و هیئت‌های مربوطه در این مجمع حضور دارند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور، در حاشیه این مراسم ملاقات با سفیر جمهوری اسلامی ایران در پاریس، بازدید از شرکت واکسن سازی مریال، ملاقات با رییس سازمان بهداشت جهانی دام و ملاقات با روسای دامپزشکی کشورهای چین، هلند، فرانسه، عراق، ترکیه، استرالیا، برزیل، نیوزلند و سایر کشورهایی که با جمهوری اسلامی ایران موافقت‌نامه بهداشتی دارند توسط رییس سازمان دامپزشکی کشور صورت می گیرد.

گفتنی است مجمع عمومی سازمان جهانی بهداشت دام، مهمترین گردهمایی برای سیاست‌گذاری و اتخاذ تصمیم در رابطه با سیاست‌های بهداشتی دام در جهان است. در این مجمع مقررات مربوط به بهداشت دام به صورت قطعنامه به تصویب می‌رسد و از نظر قانونی باید توسط کشورهای عضو، رعایت شود.


انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۳۰
0
0
فراموش کردید تاریخ برگزاری اجلاس رابنویسید
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۰۱:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۵
0
0
خدا شانس بده
نظر شما
ادامه