کد خبر: ۴۰۸۰۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
 

به نظر می رسد که بار دیگر، پرونده رسوایی جدیدی برای بهداشت محصولات طیور برزیلی و رعایت استانداردهای ایمنی غذایی در این کشور باز شده است.

به گزارش حکیم مهر به نقل از رادیو صنعت طیور ایران، این بار نوبت شرکت BRF SA بوده است تا در آشفتگی صنعت طیور این کشور دچار مشکلاتی عمده و جدی شود.

داستان از آنجایی آغاز شده است که پلیس فدرال این کشور به پست های الکترونیکی از کارکنان این شرکت ها دست یافته که نشاندهنده رخداد تخلفاتی گسترده مابین سالهای 2012 تا 2015 میلادی در این شرکت بوده است. این رسوایی جدید ممکن است منجر به تغییر کل افراد حاضر در هیئت مدیره این شرکت شود.

بر اساس اطلاعات به دست آمده، 5 آزمایشگاه معتبر و همکار با وزارت کشاورزی و یک آزمایشگاه بخش خصوصی این کشور نیز در پرونده فوق دست داشته اند. این آزمایشگاه ها و شرکت مربوطه، نتایج آزمایشات سالمونلای محصولات تولیدی را پنهان نموده اند.

از سوی دیگر، سهام شرکت BRF در سائو پائولو به میزان 16 درصد سقوط کرده است و به پائین ترین سطح خود از سال 2011 میلادی تاکنون رسیده است.

 
 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
0
0
اهمیت کار ناطرین بهداشتی سازمان بیشتر مشخص شد بارها اعلام شد که اگر بر روی کار انها نطارت نباشد بالقوه مثل خودمون استعداد تخلف دارند
نظر شما
ادامه