کد خبر: ۳۸۴۷۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
امنیت مواد غذایی نه تنها کمتر از امنیت جانی نیست بلکه بیشتر نیز هستامنیت مواد غذایی نه تنها کمتر از امنیت جانی نیست بلکه بیشتر نیز هست
 

مدیرکل دامپزشکی استان به همراه معاون سلامت و تعدادی از روسای مدیران ستادی با فرماندهی نیروی انتظامی استان دیدار و در خصوص همکاری بیشتر هم اندیشی کردند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان چهارمحال و بختیاری، مدیرکل دامپزشکی استان ضمن عرض خدا قوت به نیروهای خدوم نیروی انتظامی بیان کرد: امنیت جامعه مدیون تلاش های نیرو های انتظامی می باشند.

«دکتر عبدالمحمد نجاتی» گفت: نیروهای انتظامی و دستگاه های قضایی در خصوص جمع آوری کشتارهای غیرمجاز شهر کاج و روستای بارده همکاری همه جانبه خود را به اثبات رساندند و دامپزشکی انتظار دارد که در مورد ورود و خروج دام و فراورده های خام دامی که به صورت غیرمجاز وارد می شوند نیز همکاری داشته باشند.

دکتر نجاتی عنوان کرد: طی سال های 93 تا 95 حدود 7 میلیارد تومان غرامت جهت بیماری هایی که به دام های مردم وارد شد پرداخت شد که اگر حمل و نقل غیر مجاز کنترل می شد، شاید این هزینه متحمل دولت نمی شد.

وی گفت: بیماری ها هم از بعد اقتصادی و هم از بعد بیماری های مشترک خسارات جانی و مالی وارد می کند و کنترل آن ها اهمیت ویژه ای دارند که باید با همکاری دستگاه های مرتبط نگذاریم آلودگی از مبادی هادی ورودی وارد استان شوند.

در ادامه نشست، فرمانده نیروی انتظامی استان ضمن ابراز خرسندی از حضور مدیران دامپزشکی استان اظهار داشت: امنیت مواد غذایی نه تنها کمتر از امنیت جانی نیست بلکه بیشتر هم هست که در زندگی روزمره مردم بسیار موثر است.

«سردار غلامزاده» گفت: کار دامپزشکی ارزشی است و اگر در روند تولید و در حوزه های مختلف خللی ایجاد شود، در سرریز آن مسایل و مشکلات امنیتی بوجود می آید.

وی بیان داشت: نیروی انتظامی آمادگی همه جانبه دارد تا در صف پشتیبانی کمک و همراه باشد چرا که کار دامپزشکی مقدس است و با سلامت جامعه در ارتباط است و اقتصاد جامعه را در بر دارد.

وی همچنین گفت: با توجه به اینکه عصر ارتباطات است پس باید از این قابلیت استفاده کرد و مردم را آگاه نمود.

 
 
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۴
0
0
اسوده بخوابید همه چیز ارام است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۴
0
0
همه چی آرومه من چقد بدبختم تو کنارم نیستی هم چی داغونه(کنایه از بی پولیست)
نظر شما
ادامه