کد خبر: ۳۸۴۲۱
تعداد نظرات: ۴ نظر
نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه همدان:
«آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی» افزود: خدمات سازمان دامپزشکی در جهت حفظ سلامت آحاد جامعه بسیار چشمگیر و با اهمیت است ...



حکیم مهر - «دکتر محمود رضا رسولی» مدیرکل دامپزشکی استان همدان به همراه معاونین این اداره کل با نماینده ولی فقیه و امام جمعه استان همدان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره دامپزشکی استان همدان، «آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی» نماینده ولی فقیه و امام جمعه همدان در این دیدار اظهار داشت: دامپزشکی مسئولیت سنگینی در جهت حفظ و حراست از سرمایه عظیم دام و طیور را بر عهده دارد و خدمات این سازمان در جهت حفظ سلامت آحاد جامعه بسیار چشمگیر و با اهمیت است.

وی با ابراز خرسندی از اقدامات دامپزشکی استان در جهت ارتقاء سلامت جامعه افزود: حفظ جان و سلامت مردم بعنوان یک واجب شرعی بشمار می‌رود و رعایت اصول بهداشتی در دین مبین اسلام مکررا سفارش شده و هر چیزی که بر جسم،جان، روح و آبروی مردم ضرر داشته باشد حرام بوده و خط قرمز ما سلامت مردم است، لذا همه باید در جهت رسیدن به جامعه‌ای سالم و پویا پیشقدم باشیم.

امام جمعه همدان در ادامه سخنان خود از اهمیت ویژه دامپزشکی و رابطه مستقیم و تنگاتنگ با سلامت جامعه و نظارت بهداشتی مستمر بر فرآورده‌های خام دامی در کشتارگاه‌های دام و طیور و همچنین مبارزه با بیماری‌های مشترک بین انسان و دام بر شمرد و از خدمات شبانه‌روزی دامپزشکی استان و همچنین از کلیه کارکنان زحمتکش در این عرصه تقدیر و تشکر بعمل آورد.

در این دیدار صمیمی، مدیرکل دامپزشکی استان همدان با ارائه گزارشی از عملکرد سالجاری این اداره کل، درخصوص وضعیت واکسیناسیون دام و طیور در مناطق روستایی و عشایری همچنین نظارت مستمر بر کشتارگاه‌های صنعتی دام و طیور استان و فعالیت‌های انجام شده در جهت ارتقاء سلامت جامعه، مطالبی را عنوان کرد.

«دکتر محمودرضا رسولی» مهمترین هدف دامپزشکی را تلاش در راه تضمین سلامت دام و در پی آن تضمین سلامت جامعه دانست و اظهار داشت: این امر با مبارزه علیه بیماری‌های مشترک بین انسان و دام و همچنین نظارت و بازرسی بر فرآورده‌های خام دامی توسط پرسنل این اداره کل و همکاری دامداران میسر می‌باشد.

مدیرکل دامپزشکی استان همدان در پایان ضمن قدردانی از هدایت‌ها و ارشادات نماینده ولی فقیه و امام جمعه استان همدان گفت: خدمت‌رسانی دامپزشکی به دامداران و دامپروران در تمامی عرصه‌ها وظیفه‌ای است که این دستگاه با تمام توان آن‌ را اجرایی و محقق می‌کند.





انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۱
0
0
95 در صد زحمات بر دوش بخش خصوصی است در حالی که 95 در صد درامد مال بخش دولتی است ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۱
0
0
حتما اون 95 درصد زحمت هم بر روی دوش شما هست ؟؟؟؟؟؟!!!!
دامپزشک مسئول بهداشتی
|
Belgium
|
۱۹:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۱
0
0
در ایران از حرف تا عمل،خیلی فاصله هست.بخش دولتی به دهن دولت ..... نگاه می کنه اگه مصلحت باشه هر کاری می کنه.عملا دیده شده.بخش خصوصی در نظارت به حمایت بخش دولتی نیاز داره که الحمدلله از حمایت نه تنها خبری نیست از پا هم کشیدن.دولت در حمایت از پلیس،نقش موثری داره چرا چون اینجا شوخی نیست درآمد برای دولت هست.ولی بهداشت مردم چه درآمدی برای دولت خواهد داشت!!به قول وزیر افرادی که مردن،بیمه بودن .................. بهداشت تو ایران مصلحتی هست.جایی هست جایی نیست.جایی بدون مسئول فنی کار می کنه جایی مسئول فنی رو تحت فشار گذاشته و غیره ................... با حلوا حلوا گفتن دهن شیرین نمی شه.موانع و مشکلات بهداشت معلوم و مشخص هستن.وقتی مسئول بهداشتی هنوز ارتباط و وابستگی مالی به کارفرما داره شما قسم هم بخوری که در ایران بهداشت ایرادی نداره هیچ کس قبول نمی کنه.سکوت نشانه بی اطلاعی یا رضایت نیست!!
ناشناس
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۳
0
0
فقط ایشان مشکل را فهمیدند
نظر شما
ادامه