کد خبر: ۳۳۶۶
تعداد نظرات: ۱ نظر

حکیم مهر -  مدیر کل اداره دامپزشکی آذربایجان غربی گفت: دامپزشکی آذربایجان غربی در اجرای اصل 44 قانون اساسی اهتمام جدی داشته و در آینده نزدیک به صورت کامل اجرای این اصل را به اتمام می‌رساند.

شهرام دیلمقانی اظهار داشت: اداره کل دامپزشکی استان آذربایجان غربی جزو دستگاه‌های پیشگام در اجرای اصل 44 قانون اساسی است.
وی تصریح کرد: در این راستا از سال 1378 در قالب ماده 88 که قانون تنظیم مقررات مالی دولت است، فعالیت‌هایی در این اداره کل انجام گرفته است و در سال‌های اخیر نیز برای اجرای اصل 44 قانون اساسی در این اداره تاکید شده است.
مدیر کل اداره دامپزشکی آذربایجان غربی افزود: این اداره کل در اجرای اصل 44 قانون اساسی موفق بوده و در آینده نزدیک اجرای این اصل را به طور کامل به پایان می‌رسانیم.
دیلمقانی خاطرنشان کرد: اگر حجم فعالیت‌ها را در این زمینه در نظر بگیریم گام موثری در راستای اجرای اصل 44 قانون اساس در اداره کل دامپزشکی استان آذربایجان غربی برداشته‌ایم.
وی اعلام کرد: برای اجرای اصل 44 قانون اساسی در این اداره کل در وهله اول، مطالعاتی در سه مرحله انجام گرفت.
مدیر کل اداره دامپزشکی آذربایجان غربی با بیان اینکه بعد از مطالعات این اداره کل توانست 100 درصد بخش خدمات و 60 درصد واکسیناسیون دام‌ها را به بخش خصوصی واگذار کند، گفت: 100 درصد واکسیناسیون بیماری طیور نیز به بخش خصوصی واگذار شده است که این امر سبب ارتقای سیستم نظارتی بر عملکرد بخش غیردولتی شده است.

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
نظامی
|
-
|
۱۷:۴۴ - ۱۳۸۹/۰۶/۱۵
0
0
این دست آورد را به ایشان ومدیران قبلی تبریک عرض میکنم.
فقط خدا کند برای پوشش نظارتی علاوه بر کادر متورم فعلی 100 نفر دیگر استخدام نکنند.
الگوی کشورهای توسعه یافته توصیه میشود.
نظر شما
ادامه