کد خبر: ۳۰۳۴۵
دکتر وجدی
 

دومین شماره از نشریه «پیام دامپزشکی» انجمن علمی دانشجویی دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه منتشر شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از آنا، «دکتر رضا وجدی» مدیر پژوهش واحد میانه و سردبیر این نشریه با بیان این مطلب اظهار کرد: با توجه به اهمیت بیماری‌های مشترک و ارتقای سلامت و بهداشت عمومی جامعه، این نشریه رسالت اصلی خود را افزایش سطح آگاهی های عمومی مخاطبان خود در این زمینه قرار داده است.

وی افزود: معرفی هرچه بیشتر رشته دامپزشکی و زمینه‌های اشتغال دانشجویان و مشکلات عمده آنها که احتمالا در آینده مواجه خواهند شد، نیز از اهداف این نشریه تعریف شده است.

وجدی خاطرنشان کرد: نشریه علمی دانشجویی پیام دامپزشکی، به صورت فصلنامه بوده و حاوی مطالب مفید برای معرفی هرچه بیشتر این رشته، مباحث مربوط به بهداشت مواد غذایی و بیماری‌های دام و مسایل روز مرتبط با دامپزشکی است.

مدیر پژوهش واحد میانه در باره مطالب چاپ شده در این نشریه تصریح کرد: در این شماره از نشریه، مطالب مختلفی همچون بیماری تب برفکی و بحث مشترک بودن آن با انسان، بیماری مهلک هاری و روش های اقدام در زمان گزش توسط حیوان، معرفی یکی از چهره های ماندگار دامپزشکی و مصاحبه با یکی از استادان گروه دامپزشکی واحد، گوشت مرغ و استفاده یا عدم استفاده از هورمون در پرورش صنعتی طیور و سایر مطالب جذاب و مشکلات بهداشتی روز جامعه را می‌توان دید.
 
 
نظر شما
ادامه