کد خبر: ۲۶۴۳
تعداد نظرات: ۷ نظر
این جانب دکتر محمد علی راد دارنده شماره 3 عضویت در نظام دامپزشکی، پیشنهاد می کنم اولا حق عضویت نظام دامپزشکی ایران به شصت هزار تومان در سال (ماهانه فقط پنج هزارتومان) افزایش یابد و ثانیا این حق عضویت از اعضای شورای مرکزی(چه انتصابی و چه انتخابی )همانند گذشته به لحاظ منزلتی اخذ نشود. کارتهای عضویت مجددا صادر شود و از تجارب شخصیتهایی که بوجود آورنده این نظام بودند به نحو مطلوب استفاده شود...

حکیم مهردکتر محمدعلی راد استاد بازنشسته دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران در پیامی خطاب به مدیرمسئول حکیم مهر پیشنهاد کرد حق عضویت در سازمان نظام دامپزشکی به 60 هزار تومان در سال افزایش یابد.

استاد دکتر راد که نقش مؤثری در ایجاد دوره‎های تخصصی دامپزشکی داشته و از نخستین اعضای سازمان نظام دامپزشکی است در پیام خود خواستار استفاده از تجارب مؤسسین سازمان نظام دامپزشکی در مقطع کنونی شده است.

 

 

متن پیام جناب آقای دکتر راد خطاب به دکتر محمد لطفی‎زاده مدیر مسئول حکیم مهر به این شرح است :

 

با سلام و تشکر از از زحمات بی شائبه شما در زمینه شناساندن حرفه و دانش دامپزشکی به جامعه

این جانب دکتر محمد علی راد دارنده شماره 3 عضویت در نظام دامپزشکی، پیشنهاد می کنم اولا حق عضویت نظام دامپزشکی ایران به شصت هزار تومان در سال (ماهانه فقط پنج هزارتومان) افزایش یابد و ثانیا این حق عضویت از اعضای شورای مرکزی(چه انتصابی و چه انتخابی )همانند گذشته به لحاظ منزلتی اخذ نشود. کارتهای عضویت مجددا صادر شود و از تجارب شخصیتهایی که بوجود آورنده این نظام بودند به نحو مطلوب استفاده شود.

تصویب نظام دامپزشکی ایران وارد چهاردهمین سال خود می شود که این خود نشاندهنده ضرورت پایداری و استقامت و تلاش در جهت بهبود کیفی و کمی شرح وظایف و اهداف نظام دامپزشکی می باشد.
دکتر راد، استاد بازنشسته دانشگاه تهران

 

راست به چپ : استاد دکتر راد - دکتر تاجیک (رئیس دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران)

 

در پی ارسال این پیام ، مدیر مسئول حکیم مهر در پاسخ، از محبت استاد دکتر راد در اظهار لطف به وی تشکر و با تأکید بر ضرورت بهره‎مندی از نظرات و تجربیات اساتیدی نظیر ایشان که کوله‎باری گرانبها از تجارب مفید به دوش دارند در همه عرصه‎های مدیریتی ، اجرایی و علمی دامپزشکی ، برای وی و همه اساتید و پیشکسوتان این مرز و بوم آرزوی سلامتی ، طول عمر با عزت و توفیق روزافزون نمود.

گفتنی است هم اکنون حق عضویت دامپزشکان در سازمان نظام دامپزشکی سالانه 30 هزار تومان تعیین شده است.

 

 

 

انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دکتر آراسب دباغ مقدم
|
-
|
۰۷:۰۴ - ۱۳۸۹/۰۴/۲۱
0
0
افزايش دو برابري حق عضويت!! خدمات دو برابر شده؟!!
اعضاي شوراي مركزي داراي منزلت هستند و بقيه اعضاي نظام دامپزشكي بي منزلتند؟!
دکتر م.ه دامپزشک
|
-
|
۰۸:۵۳ - ۱۳۸۹/۰۴/۲۱
0
0
با سلام امیدوارم مشخص بشه هدف از 2 برابر شدن نرخ عضویت چیه ؟
همین نرخ 30 هزارتومان هم وقتی کارایی نداره گرفتنش بی خود است
در ضمن به قول دکتر ارسب دباغ مقدم دامپزشکان الان بی قدر و منزلت هستند منزلت فقط برای گروه خاصی است
مسلما تلاش موسسین نظام و اولین کسانی که در نظام عضو شده و این درخت نو پا رو حفظ کردند بر هیچ کس پوشیده نیست و لی الان هم دامپزشکانی هستن که اگر نگوییم بیشتر ولی به همون اندازه در اعتلا و ارج نهادن به دامپزشکی تلاش میکنند فقط چون یا جوان هستند یا وابسته نیستند حرفی بمیان نمیاد
امیدوارم دکتر راد باور کنند همه از یک خانواده اییم و همه یک ملیت و خون کسی رنگین تر نیست
دکترکوشان
|
-
|
۱۳:۰۵ - ۱۳۸۹/۰۴/۲۱
0
0
صدای استاد ازجای گرم در می آید ایشان همیشه مع الاسف حال خودرا میبینند و کاری بابقیه ندارند و برایشان مهم نیست.
از سوابق امر اطلاع داشته باشیم خوب است .
مسئول افزایش اینهمه دانشکده دامپزشکی درکشور کیست ؟!!!!!!!!!
دکتر علی رسولی
|
-
|
۱۴:۲۵ - ۱۳۸۹/۰۴/۲۱
0
0
ابتدا عرض کنم بنده عضو سازمان نظام دامپزشکی نیستم، لیکن پیشنهاد جناب آقای دکتر راد قابل احترام و تامل است. دو برابر شدن نرخ به بیان استدلالات خود نیاز دارد. اما برداشت از این پیشنهاد ایشان مبنی بر عدم اخذ حق عضویت از اعضای شورای مرکزی به خاطر منزلت ایشان می تواند اینگونه که آقای دکتر دباغ مقدم اشاره نموده اند نباشد و نشانگر اینکه سایر اعضا بی منزلت هستند نمی باشد.
دکتر بوربور
|
-
|
۱۴:۵۴ - ۱۳۸۹/۰۴/۲۲
0
0
مگر چه خدماتی می دهید که توقع حق عضویت دو برابری دارین؟من به دلیل عقد قرار داد در اداره کل مجبورم هر ساله حق نظام را پرداخت کنم وگرنه هرگز این کار را نمی کردم.نظام اگر ابروی دامپزشکان را نبرد در حفظ ابرویشان هم نقشی ندارد.خوشبختانه از مجله نظام هم خبری نیست !!!!
باران
|
-
|
۱۴:۲۹ - ۱۳۸۹/۰۵/۱۰
0
0
دکتر چقدر آرمانگراس؟!؟!؟! نظام دامپزشکی انقدر بی.......‌س که دو ساله نتونسته یه ماده 19 فکستنی رو که حق مسلم دامپزشکای خصوصی (بخصوص شیفت شب کار) هست رو به اجرا درآره . . . !!! کدوم حق عضویت؟!؟!؟!؟!؟!؟ چه نظامی چه چیزی؟؟؟؟ فکر کردن نظام پزشکیه ! ! ! ! !
دامپزشک بخش خصوصی
|
-
|
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۵
0
0
سلام
جناب دکتر پس از سالها و زحمت خجسته نمایی میکنند. ایشان ظاهرا دور از روزگارن با این ایده های طناز (؟؟؟؟؟) و شگرفشان.
واقعا خسته نباشند.
نظر شما
ادامه