کد خبر: ۲۲۷۸۶
تعداد نظرات: ۱ نظر

به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان البرز، «دکتر علی اصغر شریفی» مدیر کل دامپزشکی استان و هیات همراه از بزرگترین واحد فرآورده های گوشتی کشور در ساوجبلاغ بازدید بعمل آورد.

پنج شنبه مورخ 22/5/94 دکتر علی اصغر شریفی مدیر کل، دکتر علیرضا جمالی معاون سلامت و جمعی از مسئولین دامپزشکی استان به اتفاق از بزرگترین واحد تولید و بسته بندی گوشت و فرآورده های گوشتی واقع در ساوجبلاغ بازدید نموده و از نزدیک با فعالیت این واحد آشنا شدند.

در این بازدید دکتر شریفی ضمن تقدیر از فعالیت های انجام شده در زمینه تولید فرآورده های خام دامی و وجود شرکتهای بزرگ در استان گفت: دامپزشکی در تمام مراحل همراه و حامی تولیدکنندگان بخش خصوصی بوده و در امر نظارت بر اینگونه واحدها کنترل دقیق دارد.

در ادامه مهندس علیمردانی مدیر عامل شرکت مذبور ضمن تشکر از حضور مدیر کل دامپزشکی استان در واحد خواستار حمایت بیشتر دولت از تولیدکنندگان شد و افزود: محصولات این واحد کاملاً تحت نظارت دامپزشکی تولید شده و بازرسان دامپزشکی بطور مرتب از واحد بازدید می نمایند.

در ادامه دکتر شریفی و هیات همراه از اداره دامپزشکی شهرستان نیز بازدید بعمل آورده و همکاران دامپزشکی مشکلات و پیشنهادات خود را مطرح نمودند.





 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
همکار دامپزشکی دولتی البرز
|
-
|
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۵
0
0
بازدیدهای مدیرکل محترم از بخشهای تولیدی به شناخت و سیست گذاری ایشان در حوزه بهداشتی کمک خواهد کرد مسلما یکی از مسائل مهم در این شرکتها این است که نیروی دانا و مجرب در امر نظارت بکارگیری شود و همه بازدیدها در پرونده مربوطه مستند سازی شود تا طی یک دوره زمانی عملکردهای بازرسین - رییس اداره و واحد تولیدی یا صنعتی قابل ارزیابی باشد مطمئنم اینکار صورت خواهد گرفت .
نظر شما
ادامه