کد خبر: ۲۲۳۹
تعداد نظرات: ۵ نظر
این نماینده مجلس در حالی از استخدام یا جذب 60 هزار فارغ التحصیل دامپزشکی سخن گفته که تعداد اعضای سازمان نظام دامپزشکی کمتر از نصف این تعداد است!!! نماینده اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس گفته است : با اصلاح قانون نظام دامپزشکی کشور بیش از 60 هزار نفر فارغ‌التحصیل در این حوزه استخدام می‌شوند...
A0465060

حکیم مهر -  در حالی که دکتر نوروزی رئیس قبلی سازمان دامپزشکی کشور بارها اعلام کرد که قرار است 3000 نفر در سازمان دامپزشکی کشور استخدام شوند و سپس مطابق اعلام وی به دلیل مخالفت سازمان نظام دامپزشکی این استخدام در نهایت به حدود 300 نفر رسید و اکنون هم آزمون استخدامی به تعویق افتاده است، این بار نوبت وعده یک نماینده مجلس رسید!

این نماینده مجلس در حالی از استخدام یا جذب 60 هزار فارغ التحصیل دامپزشکی سخن گفته که تعداد اعضای سازمان نظام دامپزشکی کمتر از نصف این تعداد است!!!

نماینده اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس گفته است : با اصلاح قانون نظام دامپزشکی کشور بیش از 60 هزار نفر فارغ‌التحصیل در این حوزه استخدام می‌شوند.

قاسم محمدی در گردهمایی مسئولان، رؤسای شوراها و دهیاران شهرستان نمین با بیان این‌که اخیرا در مجلس شورای اسلامی قانون نظام دامپزشکی اصلاح شده است، اظهار داشت: با جذب این نیروها در حوزه سلامت تأمین مواد غذایی و پروتئینی بخش عظیمی از مشکلات این حوزه برطرف می‌شود.
وی در ادامه افزود: با توجه به این‌که مدیریت دامپزشکی استان‌ها یک مجموعه عظیمی از مسئولیت‌ها و کارهای حساس را بر عهده دارند، جذب این تعداد نیرو می‌تواند بخشی از مشکلات حوزه دامپزشکی را در اجرای طرح‌های نظارتی و کنترلی برطرف کند.
نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: با حمایت دولت این امر تحقق خواهد یافت به طوری که دولت به همراهی مجلس و دیگر مجموعه‌های فعال سعی دارند به رونق و توسعه بخش کشاورزی شتاب بیشتری بخشند.

 

انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دکتر مرتضوی
|
-
|
۱۶:۳۸ - ۱۳۸۹/۰۳/۰۹
0
0
دوستان قاسم محمدی خودشان مدیرمسوول یک نشریه تخصصی کشاورزی ودامپروی هستند و نماینده با سواد و پی گیری ی بوده و از تعیین کننده ها در کمیسیون کشاورزی می باشند .
محمدی
|
-
|
۱۰:۱۹ - ۱۳۸۹/۰۳/۱۰
0
0
متأسفانه دروغ و اظهار نظرهای بدون سند به صورت یک فرهنگ در آمده است
باران
|
-
|
۲۱:۴۴ - ۱۳۸۹/۰۳/۱۰
0
0
چه اصلاحی؟!؟! اصلاح توی چی؟!؟! بهترین قانون ایران قانون ثبته که از 1317 همونجوری مونده!!!!!!!!!!!!! چرا؟! چون کافیه یه قانونی دست بخوره که دیگه نشه جمع و جورش کرد . . .
زهرا62
|
-
|
۰۲:۵۸ - ۱۳۸۹/۰۴/۰۱
0
0
ما به اینجور حرفای امیدوارکننده اهمیتی نمیدیم....اینا مارو گذاشتن سر کار...حیف 6 سال زحمت که اینجوری هدر شد.....
رزیدنت به آخر خط رسیده
|
-
|
۱۱:۳۸ - ۱۳۸۹/۰۴/۱۶
0
0
واقعا باعث تاسف، 6سال عمومی، 2سال هم هست که رزیدنت هستم ولی بیکار !!! دیگه امید به زنگی صفر شده
تورو خدا سراغ این رشته نیاین، برین دلالی کنین راحتر و بی دغدغه تر زنگی می کننین، تو این کشور علم ارزش نداره بدبختانه
نظر شما
ادامه