کد خبر: ۱۵۵۲۵

به گزارش ایرنا، دوازدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت دام، طیور و دامپزشکی اصفهان همچنین با استقبال چشم گیر فعالان اقتصادی، صنعت گران، تجار، بازرگانان، استادان دانشگاهها، پژوهشگران و محققان حوزه دام و طیور و دامپزشکی کشورمان روبرو شد، به نحوی که در روزهای برگزاری نمایشگاه سالن ها و غرفه ها، شاهد حضور مخاطبان بسیاری بود.

از دوازدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت دام، طیور و دامپزشکی کشور، چهار هیئت اقتصادی، بازرگانی و صنعتی نیز از کشورهای کویت، ارمنستان، هند و هلند بازدید کرده و با تولیدکنندگان صنعت دام و طیور کشورمان وارد مذاکره شدند.

شرکت کنندگان در این نمایشگاه؛ در سه زیر گروه تجهیزات مورد نیاز صنایع دامپروری و مکمل های خوراکی، دامپزشکی و واکسن های دامی، دارو و مکمل هل های غذائی و صنایع، فرآوردها و تولیدات لبنی؛ جدیدترین تجهیزات، صنایع، دستگاهها و خدمات خود را ارائه کرده بودند.

یکی دیگر از موضوعات نمایشگاه امسال برگزاری روزانه دو سمینار تخصصی با حضور اساتید و متخصصان بود که از حمله این سمینارها می توان به سمینار چالش های فرآوری صنعت مرغداری، سمینار زنجیره تولید یا تولید یکپارچه و سمینار کاهش تلفات مرغداری ها اشاره کرد.

در دوازدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت دام، طیور و دامپزشکی کشور؛ انواع مواد خوراکی دام و مکمل های غذائی، ماشین آلات و تجهیزات مرتبط با صنعت دام و طیور، داروهای دامپزشکی و ضد عفونی کننده ها، مکمل ها و افزودنی های خوراک دام و طیور، دارو های دامپزشکی و ضد عفونی کننده های دام، تجهیزات و لوازم مرغداری، تجهیزات و ماشین آلات دامپروری، تجهیزات گرمایشی و سرمایشی مراکز دامداداری، خدمات محتلف سازمانها، انجمنها و اتحادیه های مرتبط و نشریات و هفته نامه های تخصصی دام و طیور در معرض دید علاقمندان قرار گرفته بود.

معرفی دستاوردها، ظرفیت ها و توانمندیهای شرکت ها، نهادها و سازمان های داخلی، انتقال دانش، تکنولوژی و تجربیات، آشنائی با الگوهای موفق جهانی در عرصه دام و طیور و فرآوردهای لبنی، فراهم نمودن زمینه های لازم برای سرمایه گذاری شرکت های داخلی و خارجی و کار آفرینی و اشتغال پایدار؛ مهمترین اهداف برگزاری این نمایشگاه بود.

 

 

نظر شما
ادامه