کد خبر: ۱۵۳۹۳

دوازدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت دام ، طیور و دامپزشکی کشور با حضور شرکت های داخلی و خارجی از پنج کشور در محل نمایشگاههای بین المللی اصفهان آغاز بکار کرد.

به گزارش ستاد خبری نمایشگاه ؛ شرکت کنندگان در این نمایشگاه درسه زیرگروه تجهیزات مورد نیاز صنایع دامپروری و مکمل های خوراکی، دامپزشکی و واکسن های دامی، دارو و مکمل هل های غذائی و صنایع، فرآوردها و تولیدات لبنی؛جدیدترین و نوین ترین تجهیزات ، صنایع ، دستگاهها و خدمات خود را ارائه کرده اند.
در این نمایشگاه ؛ انواع مواد خوراکی دام و مکمل های غذائی ، ماشین آلات و تجهیزات مرتبط با صنعت دام و طیور ، داروهای دامپزشکی و ضد عفونی کننده ها، مکمل ها و افزودنی های خوراک دام وطیور، داروهای دامپزشکی و ضد عفونی کننده های دام، تجهیزات و لوازم مرغداری، تجهیزات و ماشین آلات دامپروری، تجهیزات گرمایشی و سرمایشی مراکز دامداداری، خدمات محتلف سازمانها ، انجمنها و اتحادیه های مرتبط و نشریات و هفته نامه های تخصصی دام و طیور در معرض دید علاقه مندان قرار گرفته است.
در این نمایشگاه علاوه برحضور پررنگ شرکت ها ، سازمان ها و نهادهای تولیدی و خدماتی دام و طیور و دامپزشکی استان های اصفهان، تهران، البرز، خراسان رضوی، اراک، فارس، همدان ، مازندران، یزد، گلستان،قزوین و چهارمحال و بختیاری ؛ شرکت ها و نمایندگانی نیز از انگلیس ، ایتالیا ، چین ، ترکیه و آلمان حضور دارند.
قرار است در مدت چهار روز برگزاری این نمایشگاه؛ چهار هیئت تجاری و اقتصادی از کشورهای منطقه آسیای میانه و خلیج فارس در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی اصفهان حضور یابند و ضمن بازدید از سالن ها و غرفه های نمایشگاهی با تجار ، بازرگانان و تولید کنندگان ایرانی وارد مذاکره و گفتگو شوند.
چهار کارگاه تخصصی و آموزشی، از دیگر برنامه های جانبی دوازدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت دام ، طیور و دامپزشکی اصفهان است.
معرفی دستاوردها ، ظرفیت ها و توانمندیهای شرکت ها ، نهادها و سازمان های داخلی، انتقال دانش، فناوری و تجارب ، آشنایی با الگوهای موفق جهانی در عرصه دام و طیور و فرآورده های لبنی، فراهم کردن زمینه های لازم برای سرمایه گذاری شرکت های داخلی و خارجی و کار آفرینی و اشتغال پایدار ؛ مهم ترین اهداف برگزاری این نمایشگاه است.
مدیر عامل شرکت نمایشگاههای بین المللی اصفهان با اشاره به برگزاری این نمایشگاه گفت: تاکنون حضور بیش از یکصد و ده شرکت کننده در این نمایشگاه قطعی شده است.
رسول محققیان افزود : شرکت هایی که در زمینه های تجهیزات و ماشین آلات و همچنین دارو و دامپزشکی فعالیت دارند از دوازدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت دام ، طیور و دامپزشکی اصفهان ، استقبال بیشتری کرده اند.
وی اضافه کرد: اهمیت صنعت دام و طیور و سهم آن در سبد غذای خانوار ، سلامت، بهداشت و اقتصاد بر کسی پوشیده نیست و برگزاری چنین نمایشگاه هائی می تواند موجب رونق این صنعت و توسعه آن در کشور شود.
محققیان با بیان اینکه صنعت دام و طیور و فرآورده های لبنی یکی از پیش نیازهای استقلال هر کشوری محسوب می شود، افزود: نیاز روز افزون به فرآورده های مستقیم و غیرمستقیم دام و طیور در صنایع غذایی ، کشاورزی و صنایع تبدیلی و تکمیلی آن همچون کیف و کفش و البسه؛ موجب توجه خاص
به این صنعت شده است.
این اهمیت همزمان با گسترش شهر نشینی، نه تنها کم نشده
بلکه مورد اقبال بیشتری نیز قرار گرفته است.
وی اضافه کرد: تولیدکنندگان محصولات دام و طیور در حال حاضر ضمن تامین نیازهای کشور ، سهم قابل توجهی در تولید ناخالص ملی ، ارزش افزوده و ایجاد اشتغال برعهده دارند. علاقه مندان می توانند از امروز تا 12 بهمن هر روز از ساعت 14 تا 20 از این نمایشگاه واقع در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی اصفهان بازدید کنند.

 

 

 

 

 

 


 

نظر شما
ادامه