کد خبر: ۱۳۲۶۸
تعداد نظرات: ۲ نظر

حکیم مهر - رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان رفسنجان گفت: یک مرکز مایه‌کوبی و یک داروخانه دامپزشکی با معرفی این دو واحد به اداره تعزیرات حکومتی 22 میلیون ریال جریمه شدند.
به گزارش حکیم مهر به نقل از باشگاه خبرنگاران، محمود مقامی اظهار داشت: به دنبال بازدید مشترک ادارات صنعت، معدن و تجارت و دامپزشکی از مراکز درمانی، مایه‌کوبی و داروخانه‌های دامپزشکی این شهرستان چند واحد اعمال جریمه نقدی شدند.

وی عدم رعایت دستورالعمل‌های سازمان دامپزشکی و عدم درج قیمت و ارائه ندادن فاکتور را از دلایل جریمه این دو واحد عنوان کرد.

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان رفسنجان بیان داشت: در راستای سالم سازی چرخه مصرف داروهای دامی، اداره دارو و درمان دامپزشکی این شهرستان بازدیدهای دوره‌ای از داروخانه‌ها و شرکتهای دارویی دامپزشکی انجام می‌دهد.

مقامی عنوان کرد: با توجه به اهمیت بسیاری از بیماری‌های دام و طیور و لزوم ارائه خدمات در زمینه مقابله با رخداد بسیاری از بیماری‌های مشترک و واگیر دامی تمام مراکز مایه‌کوبی و درمانی بخش خصوصی دامپزشکی به صورت ماهانه مورد ارزیابی و بازرسی قرار می‌گیرند.

وی با اشاره به اینکه بازرسی‌ها و نظارت‌های این شبکه در طول سال به طور مستمر صورت می‌پذیرد، خاطرنشان کرد: با وجود تمام تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان، نیاز به همکاری‌ها و گزارشات مردمی همیشه احساس می‌شود.

مقامی عنوان کرد: لذا از مردم شهرستان رفسنجان درخواست داریم در صورت مشاهده هرگونه تخلف موارد را از طریق تلفن 3222063 به اطلاع این شبکه برسانند.

 

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دکتر رسولی
|
-
|
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
0
0
آیا اینا جرات دارن اینجوری به داروخانه انسانی هم گیر بدن؟ عمرا ضعیف کشی بسه دیگه
ناشناس
|
-
|
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۳۰
0
0
لازمه نظام دامپزشکی یه کاری بکنه
کدوم داروخانه انسانی فاکتور میده که داروخانه دامپزشکی ارائه بده؟ یا کدوم تزریقاتی فاکتور میده؟ در حالی که درامدشون چند برابر دامپزشکاست
نظر شما
ادامه