کد خبر: ۱۲۶۵۳
تعداد نظرات: ۴ نظر

حکیم مهر - جانشین رئیس پلیس راهور تهران بزرگ از اجرای طرح امنیتی، اخلاقی در شهر تهران خبر داد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از باشگاه خبرنگاران، سرهنگ جمال بذر افشان گفت: با توجه به طرح ضربتی امنیتی، اخلاقی دادستان و واگذاری این حوزه اختیارات دادستان به مجموعه نیروی انتظامی این طرح در سطح شهر تهران اجرا شد.

وی در ادامه بیان کرد: در راستای اجرای طرح ضربتی امنیتی، اخلاقی پلیس راهور در صورت مشاهده تخلفات از جمله حمل حیوان به خصوص سگ با خودرو، ایجاد آلودگی صوتی، استفاده از شیشه های دودی و استفاده از داروهای روان گردان، مزاحمت نوامیس، رانندگی با پوشش نامناسب، رانندگان این دسته از خودروها را اعمال قانون می کند.

سرهنگ بذرافشان در خاتمه افزود: جریمه حمل حیوان با خودرو برابر قانون ۲۰ هزار تومان، ایجاد آلودگی صوتی ۴۰ هزار تومان، استفاده از شیشه دودی ۵۰ هزار تومان، استفاده از داروهای روان گردان ۲۰۰ هزار تومان و توقیف ۳ هفته ای خودروهای بدحجابان و خودروهای مزاحم نوامیس که این دو گروه آخر علاوه بر توقیف جهت سیر مراحل قانونی به دادستان عمومی جهت برخورد قاطع معرفی می شوند.

 

انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
-
|
۰۹:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۸
0
0
آیا منظور اینه که هر نوع حمل حیوان با ماشین ممنوعه یا اگر حیوان داخل باکس نباشه اشکال داره؟ اگر مورد اول صحیح باشه که پس حیوان مریض رو با چی باید ببرن کلینیک دامپزشکی؟ و اون وقت تکلیف حیوانات مریض و کلینیک ها چی می شه؟
کیهان
|
-
|
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۵
0
0
در قرآن کریم ذیل 4 آیه به سگ اشاره شده است که می توان آنها را از طریق اینترنت serch کرد . در هیچکدام از این آیات نیز اشاره ایی به نجاست این حیوان نشده است علاوه براین آیا می شود قبول کرد که پیامبران الهی که اکثر آنها از این حیوان استفاده و نگهداری می کرده اند به حکم خداوند بی توجهی نموده اند و یا اصحاب کهف که بیش از 300 سال با سگ خود در غار . . .
مگر اینکه کسی ادعا کند که این حیوان در ادیان قبلی نجس نبوده است و به مرور زمان نجس گردیده که این ادعا علاوه بر عدم امکان وقوع و قبول آن از نظر عقلی و علمی ، از دیدگاه شرع مقدس نیز طرح موضوع و قبول آن نیاز به ذکر نام منبع و سند معتبر ( نص صریح ) و نشانی آن دارد . . .
خداوند حکیم است و بد خلقت نمی کند و هیچ خوبی هم تا بد نشود نمی توان در رفتار با آن از صراط عدالت خارج شد و یا سختگیری بی جا و ظلمی بر آن روا داشت . . .
بر ما نام اشرف مخلوقات را نهاده اند و خود را بر بسیاری از مخلوقات ارجح می دانیم چرا گاهی و بعضی از ما فراموش می کنیم که این جهان فقط از آن ما نیست و متعلق به تمام مخلوقات خداوند است و مخلوقات دیگر نیز نه تنها هر یک سهم و حقی در استفاده از آن دارند که بی اهمیتی به کوچکترین آنها امکان ادامه حیات بزرگترین ها را هم غیر ممکن خواهد ساخت :
جهان چون خط و خال و چشم و ابروست
که هر نقطه به جای خویش نیکوست
ناموس خلقت را محترم بشماریم و بر هیچیک از مخلوقات خداوند بی حرمتی روا نداریم و طبیعت را با همه اجزاء آن درغالب اثری بی نقص و بی بدیل ببینیم که درآن حتی از پرداختن به کوچکترین جزئیات نیز غفلت نشده است .
پروردگار ما کسی است که هر چیزی را خلقتی که در خور اوست داده سپس آنرا هدایت فرموده است سوره طاها – آیه 55

مدیرمسئول حکیم مهر
|
-
|
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۵
0
0
بیننده محترم/با سلام و تشکر از بازدید و اظهار نظر شما. با توجه به آنکه با فرمایشات شما موافق نیستم و آنرا جسارتاً اشتباه هم می دانم پیشنهاد میکنم با جستجو در اینترنت دو مطلب چند پرسش و پاسخ درباره نجاست سگ و نیز بحث داغ نجاست سگ در کنگره دامپزشکی ایران را که در همین سایت هم منتشر شده مطالعه فرمایید. با تشکر
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۰
0
0
حالا كاشكي همين ٢٠ تومن جريمه بود،، ماشينو ميخوابونند سگو ميگيرنند و كلي بي احترامي..
نظر شما
ادامه