کد خبر: ۱۱۹۹۵
تعداد نظرات: ۱ نظر

حکیم مهر - رییس اتحادیه کانون وکلا دادگستری ایران وجود وکیل برای واحدهای صنعتی را مانند یک طبیب می‌بیند و دلیل اصلی بسیاری از دعاوی حقوقی را نبود یک وکیل در جریان حقوقی می‌داند.
رییس اتحادیه کانون وکلا دادگستری ایران وجود وکیل برای واحدهای صنعتی را مانند یک طبیب می‌بیند و دلیل اصلی بسیاری از دعاوی حقوقی را نبود یک وکیل در جریان حقوقی می‌داند.
به گفته دکتر علی مندنی‌پور ‌بسیاری از واحد‌های صنعتی حتی وزارتخانه‌ها از وکلا استفاده نمی‌کنند و وقتی در جریان‌های قضایی دچار مشکل می‌شوند به متخصص رجوع می‌کنند.

رییس اتحادیه کانون وکلا دادگستری ایران به نامه گفت: یک فوق دیپلم دامپزشکی در یکی از وزارتخانه‌های ما مشغول مشاوره دادن حقوقی است، که ‌اگر این رویه و روند از اول با یک وکیل متخصص جلو برود بسیاری از مشکلات اصلا به وجود نمی‌آید وکار به دستگاه قضا کشیده نمی‌شود.

این اظهارات در حالی بیان شده که تعدادی از دامپزشکان و سایر رده های دامپزشکی علاوه بر تحصیلات دامپزشکی در رشته حقوق نیز تحصیل کرده اند.

 

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دکتر آراسب دباغ مقدم
|
-
|
۰۰:۳۴ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۳
0
0
حالا یعنی اون فوق دیپلم دامپزشکی، تحصیلات حقوقی هم داره؟؟!! پس چرا رئیس اتحادیه کانون وکلا، ایراد گرفته؟؟!!، یا شما خواستی به هر قیمتی از صنف دفاع کنی؟؟ حتی توی کارهایی که به حرفه ما ربطی نداره!! مثلا مشاور اقتصادی و غیره!!
نظر شما
ادامه