کد خبر: ۹۴۵۴
تعداد نظرات: ۷ نظر
دکتر شهاب واعظ زاده متولد هفتم مرداد ماه سال 1306 دوران کودکی و نوجوانی را تا کلاس دهم دبیرستان، در آذربایجان گذراند و سپس همراه خانواده عازم تهران و بعد از دوران دبیرستان وارد ارتش شد / وی همراه با کار، به ادامه تحصیل دردانشکده دامپزشکی پرداخت و تا اخذ مدرک دکترا با درجه ممتاز ادامه داد...

حکیم مهر - پنجمین جشنواره شهاب (R&D های برتر صنعت غذا) هفتم مرداد ماه سال جاری برگزار می شود.
این جشنواره  به منظور معرفی برترین R&D های صنعت غذا و به پاس زحمات دکتر شهاب واعظ زاده توسط انجمن علوم و صنایع غذایی ایران، باشگاه صنایع غذایی آریا و نخبگان صنعت غذا (برگزیدگان دوره های قبلی)  برای پنجمن سال برگزار می شود.
تاکنون این جایزه به شرکت هایی همچون آرد داران، زر ماکارون، آرد جرعه، شیوا، پگاه خراسان، گلفام طلایی البرز، لینا، رستوران های زنجیره ای بوف و غیره اهدا شده است.

دکتر شهاب واعظ زاده متولد هفتم مرداد ماه سال 1306 دوران کودکی و نوجوانی را تا کلاس دهم دبیرستان، در آذربایجان گذراند و سپس همراه خانواده عازم تهران و بعد از دوران دبیرستان وارد ارتش شد.

وی همراه با کار، به ادامه تحصیل دردانشکده دامپزشکی پرداخت و تا اخذ مدرک دکترا با درجه ممتاز ادامه داد.

دکتر واعظ زاده در رشته شیمی هم تحصیل کرد و در میانسالی موفق به دریافت مدرک دکترا در این رشته شد.

جالب آنکه وی در رشته های کنسرو عملی، مدیریت صنعتی و بازرسی مواد نیز تحصیل کرده است.
فعالین صنعت غذا وی را از اساتید مسلم این صنعت می دانند.

تصویری از جشنواره چهارم با حضور دکتر واعظ زاده (نفر اول از راست) و رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام

 

انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دکتر آراسب دباغ مقدم
|
-
|
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۵
0
2
خوب است که همکاران جوان بدانند که استاد دکتر واعظ زاده، نقاش و طراح بسیار خوبی هم هستند و لوگویی که سال هاست به عنوان لوگوی ثابت کنگره های دو سالانه جامعه دامپزشکان (به تصویب هیئت مدیره جامعه دامپزشکان) در پوسترها، سربرگ ها و غیره مورد استفاده قرار می گیرد، طراحی ایشان است.
متاسفانه همکاران جوان ما کمتر با ایشان آشنا هستند و در کنگره های دامپزشکی، از ایشان کمتر بهره می برند، این در حالی است که انجمن متخصصان علوم و صنایع غذایی دهها همایش در تجلیل از ایشان برگزار کرده و حتی به نام وی، جایزه شهاب را بنیان گذاشته است که تجلیل از مراکز تحقیق و توسعه است.
امیدوارم روزی هم سازمان نظام دامپزشکی یا جامعه دامپزشکان از این استاد مسلم تجلیل کنند.
دکتر وت
|
-
|
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۸
0
0
زحمات ایشان قابل ستایش و ارزنده هستش، اون قدیما بله میشد هم کار کرد هم درس خوند هم 4 تا مدرک گرفت.ولی آقا جون الان کجا می تونی هم کار کنی هم درس بخونی تا همچین زیر آبتو بزنن که نفهمی از کجا خوردی اونوقت یا باید کارو بچسبی یا درسو از اونجا که درسم هزینه میخاد و اگه متاهلم باشی که دگه بدتر،پس ترجیح میدی کار کنی، از اونجا که کار نیمه وقت کفاف مخارجتو نمیده مجبوری فول تایم کار کنی پس یک جوان اگر هم بخواد راه ایشان و امثالهم رو بره فکر نکنم دوام بیاره،یا اصلا بشه مثل ایشون باشه، درکل سخن کوتاه مشکل ما جوانان اینه که دیر به دنیا اومدیم،خدا سایه شما بزرگان رو از سرمون کم نکنه
دکتر سمپاتیک
|
-
|
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۸
0
1
هرچند معرفی بسیار کوتاهی از استاد ارجمند بود باشد تا این درهای گرانبها را قدر بدانیم
دکتر آراسب دباغ مقدم
|
-
|
۲۳:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۸
0
1
جناب دکتر وت جوان، افراد ماندگار، کارهای ماندگار می کنند. توصیه می کنم زندگی بزرگان دامپزشکی و نیز سایر حرف پزشکی را بیشتر مطالعه کنید. مشکلاتشان از امروز بنده و شما بسیار بیشتر بوده است. خواستن توانستن است. البته به شرط آنکه برای خواستن هایمان تلاش کنیم. ضمنا اگر همه افراد اینقدر پرتلاش بودند که دیگر پرتلاش بودن مزیت نبود!! برتری این بزرگان در این است که به جای اینکه به تاریکی نفرین کنند، شمعی افروخته اند.
omod
|
-
|
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۲
0
1
لطفا از برگزاري مراسم و انچه گذشت هم خبر بدهيد
حکیم مهر
|
-
|
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۲
0
0
بیننده محترم / با سلام و تشکر از بازدید و تذکر شما :
شرکتهای معرفی شده در پنجمین جشنواره شهاب بدین شرح است: شرکت تولیدی تک ماکارون،شرکت فرآورده های غذایی آجین خاورمیانه (پستیژ)، گروه صنایع غذایی جرعه، شرکت فرآورده های لبنی دوشه آمل (هراز)، گروه صنعتی پژوهشی زر،شرکت لبنی کاله، شرکت گلستان، شرکت لینانیک، گروه تولیدی مواد غذایی خوشنام (مک ماکارون)
به گزارش اگروفودنیوز پنجمین جشنواره شهاب که نام دکتر شهاب واعظ زاده مزین شده در روز شنبه 7 مرداد ماه در محل انجمن صنایع غذایی برگزار شد. در این جشنواره از شرکتهای صنایع غذایی که دارای واحد R&D برتر بودند تجلیل شد و تندیس شهاب به آنها اهدا شد.
شرکتهای معرفی شده در جشنواره R&D های برتر صنعت غذا بدین شرح است: شرکت تولیدی تک ماکارون،شرکت فرآورده های غذایی آجین خاورمیانه (پستیژ)، گروه صنایع غذایی جرعه، شرکت فرآورده های لبنی دوشه آمل (هراز)، گروه صنعتی پژوهشی زر،شرکت لبنی کاله، شرکت گلستان، شرکت لینانیک، گروه تولیدی مواد غذایی خوشنام (مک ماکارون) (منبع : وب سایت خبری صنعت غذا و کشاورزی)
مریم ری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۲
0
1
من از دوران کودکیدر کنار ایشان بزرگ شدم هر جه تا اکنون به دست آوردم از گنجینه مرام ومعرفت ایشان است از خداوند برایشان سلامتی و تندرستی را خواستارم
نظر شما
ادامه