کد خبر: ۸۹۳
تعداد نظرات: ۱ نظر

حکیم مهر -  بزرگترین نمایشگاه پرندگان زیستی و کمیاب جهان که بزرگترین نمایشگاه از این دست در خاورمیانه است توسط بخش خصوصی در چهارباغ ساوجبلاغ واقع در غرب استان تهران راه اندازی شد.
مدیر این نمایشگاه در خصوص نمایشگاه بیان کرد: این نمایشگاه بزرگترین نمایشگاه پرندگان زیستی و کمیاب در سطح خاورمیانه است و راه اندازی آن با هدف افزایش تعداد نمایشگاه ها و موزه های مربوط به حیات طبیعی صورت گرفته است.

امیرمحمد امیرراد ادامه داد: این نمایشگاه در واقع یک پارک مسقف است و شرایط نگهداری گونه های مختلف پرندگان در آن فراهم شده است.

وی عنوان کرد: بلیت ورودی این نمایشگاه سه هزار تومان است و علاقمندان می توانند از ساعت 8 تا 20 هر روز برای بازدید مراجعه کنند.

امیرراد بیان کرد: این نمایشگاه در اتوبان کرج - قزوین، خروجی کردان، شهر چهارباغ، نبش گلستان پنجم واقع است و علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن 4562525 - 0262 تماس حاصل کنند.

وی خاطرنشان کرد: برای راه اندازی نمایشگاه یادشده چند سال وقت گذاشته شده و چندین میلیارد تومان نیز سرمایه گذاری صورت گرفته است.

2500 نمونه از پرندگان سراسر دنیا در نمایشگاه نگهداری می شود

مدیر نمایشگاه پرندگان زیستی و کمیاب چهارباغ در بخش دیگری از سخنان خود نیز یادآور شد: در این نمایشگاه حدود دو هزار و 500 نمونه از پرندگان سراسر دنیا نگهداری می شود.

امیرراد اضافه کرد: این نمایشگاه از نظر تعداد پرنده و محیط در خاورمیانه اول است و امیدواریم مورد استقبال مردم ایران قرار گیرد.

وی افزود: این نمایشگاه در عین حال یک مرکز علمی، آموزشی و تفریحی برای نگهداری از گونه های نادر و رو به انقراض نیز محسوب می شود.

امیرراد اظهار امیدواری کرد: در خصوص وجود نمایشگاه اطلاع رسانی کافی صورت گیرد تا همه از وجود چنین مرکزی در ایران مطلع شوند.

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مريم صالحي
|
-
|
۱۳:۰۸ - ۱۳۸۸/۰۹/۱۴
0
0
شهر پرندگان اصفهان 4000 گونه پرنده دارد پس اين نمايشگاه منحصر بفرد در خاور ميانه نيست.
نظر شما
ادامه