کد خبر: ۸۷۷

حکیم مهر -  دومین جشنواره دنیای تغذیه ، سلامت کودکان و نمایشگاه تخصصی غذای سالم "از 3 لغایت 6 آذر 88 برگزار می شود. 
 
این رویداد در راستای سیاست های برنامه ریزی شده در بخش توسعه سلامت کشور، با همکاری ونظارت وزارتخانه های آموزش وپرورش، بهداشت ودرمان، موسسه استاندارد، شهرداری تهران ودست اندرکاران مرتبط در این حوزه، با هدف اشاعه فرهنگ تولید و مصرف غذای سالم و استاندارد، و با شعار "غذای سالم، جامعه سالم، محور توسعه پایدار" از تاریخ 3لغایت 6 آذر 1388 در تهران برگزار خواهد شد.
این رویداد ملی که در دو بخش جشنواره فرهنگی و هنری و نمایشگاه تخصصی غذای سالم و با حضور تولیدکنندگان محصولات غذایی سالم و استاندارد برگزار خواهد شد بر آن است تا در دومین سال برپایی خود،به معرفی الگوهای صحیح تغذیه در کودکان و مصرف کنندگان بپردازد. حضور تولیدکنندگان صنابع غذایی سالم کشور در این نمایشگاه و معرفی و تقدیر از واحدهای برتر،از دیگر برنامه های این نمایشگاه می باشد.
این جشنواره و نمایشگاه جانبی آن که در مرکز آفرینشهای هنری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان حجاب برگزار خواهد شد علاوه بر رویکرد اجتماعی، دارای برنامه های آموزشی و فرهنگی متناسب با علم تغذیه و سلامت جامعه می باشد که بستر مناسبی برای آموزش و ارتقاء سطح آگاهی خانواده ها و کودکان به عنوان سرمایه های آینده کشور خواهد بود.
علاقه مندان در صورت تمایل برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره های 4-77515570 تماس و یا به پایگاه اطلاع رسانی جشنواره به آدرس www.salamatexpo.ir مراجعه کنند. 

 

نظر شما
ادامه