کد خبر: ۸۶۶۲

حکیم مهر - طی حکمی از سوی مدیرکل دامپزشکی استان کرمانشاه ، دکتر علیرضا حیدری بعنوان سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان کرمانشاه منصوب شد.


در ابتدای مراسم تودیع و معارفه سرپرست قدیم و جدید شبکه دامپزشکی شهرستان کرمانشاه، نماینده ولی فقیه اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه با اشاره به رسالت سنگین مسئولین در نظام جمهوری اسلامی ایران گفت: باید به مسئولیت بعنوان یک فرصت برای خدمت به مردم نگریست و مسئولیت پذیری بدون در نظر گرفتن رضایت مردم و کار برای خدا ، هیچگونه اجر معنوی به همراه نخواهد داشت.
حجت الاسلام پرویزی پور با اشاره به رهنمودهای حضرت امام خمینی (ره) به شهید رجایی درخصوص جایگاه مسئولین افزود: حضرت امام (ره) فرمود، شما نگاهی به جهان بیانداز که در بین کهکشان ها ،کره زمین همچون قطره ای است در برابر دریا و کشور ایران نیز در کره زمین به مثابه قطره ای از دریاست ، حال در نظر بگیر که مسئولیتی که برعهده گرفته ای در چه سطحی قرار دارد، لذا از آن بعنوان یک فرصت برای خدمت به مردم سود ببرید.
در ادامه این مراسم مدیرکل دامپزشکی استان کرمانشاه نیز با تقدیر از زحمات کارکنان شبکه دامپزشکی این شهرستان گفت : از همکاری صمیمانه و با اخلاص یکایک کارکنان که شرایط مناسبی را برای خدمت به جامعه مخاطبین بخش فراهم نمودند تقدیر می نمایم و امیدوارم با همکاری های مستمر صورت گرفته مسئول جدید شبکه دامپزشکی کرمانشاه بتواند وظایف محوله را به نحو احسن ارائه نماید.
وی تعهد و تخصص را از جمله ویژگی های بارز دکتر علیرضا حیدری سرپرست جدید شبکه دامپزشکی شهرستان کرمانشاه عنوان کرد و افزود: سجایای اخلاقی و تعهد کاری به همراه جایگاه فنی دکتر حیدری قطعاً آتیه روشنی را پیش روی شبکه دامپزشکی شهرستان کرمانشاه قرار خواهد داد.
در پایان این مراسم پس از طرح مسائل و پیشنهادات کارکنان شبکه دامپزشکی شهرستان کرمانشاه و سخنان کوتاه سرپرست جدید شبکه ، حکم انتصاب دکتر علیرضا حیدری توسط دکتر پرور به وی اهداء شد.
پیشتر دکتر نادر پرور مسئولیت شبکه دامپزشکی کرمانشاه را عهده دار بود اما با انتصاب وی به مدیرکلی دامپزشکی کرمانشاه، دکتر حیدری به عنوان سرپرست این شبکه منصوب شد.

 

خبر مرتبط :

 
نظر شما
ادامه