کد خبر: ۸۵۶۸
تعداد نظرات: ۱ نظر

حکیم مهر - کتاب مجموعه قوانین و مقررات دامپزشکی همراه با محتوای قوانین و مقررات کاربردی عرصه دامپزشکی بخشنامه ها ، قراردادها ، اساسنامه ها گردآوری و منتشر شد.

این کتاب توسط اداره کل دامپزشکی استان گیلان و به همت مرتضی آئینه چی مسئول امور حقوقی و قرارداهای این اداره کل گردآوری گردیده و به چاپ رسیده است.
در هر فصل از مجموع هشت فصل این کتاب بنا به موضوع، تمامی قوانین و مقررات مرتبط با دامپزشکی گنجانده شده است .
بنابراعلام اداره امور حقوقی اداره کل دامپزشکی گیلان، در تدوین این مجموعه که بیش از یکسال به طول انجامید ه کوشش شده با دیدگاهی جامع نگر تمامی قوانین و مقررات کاربردی عرصه دامپزشکی و حتی استفتائات مراجع عظام تقلید ، برخی بخشنامه ها ، قراردادها ، اساسنامه ها و آراء هیأت عمومی دیوان عدالت اداری و ... مدون گردد تا همه اقشار و صاحبان حرف گوناگون که ارتباط مستقیم و غیر مستقیم با دامپزشکی دارند بتوانند با علم و اطلاع از حقوق خود مبادرت به ارائه هر چه بهتر خدمات دامپزشکی بنمایند.

علاقه مندان برای تهیه این کتاب می توانند با اداره کل دامپزشکی استان گیلان تماس حاصل نمایند.


خبر مرتبط :

 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دانش آموخته دامپزشکی
|
-
|
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۰
1
0
ضمن تشکر از زحمات همکاران محترم اداره کل دامپزشکی گیلان تدوین و گردآوری مجموعه قوانین دامپزشکی ، امیدوار است سازمان دامپزشکی کشور نیز با بکارگیری گروهی حقوقدان زبده با تصویب قوانین مدون در مجموعه قوانین جاری کشور خلاء قانونی حاضر در ممانعت از برخورد و فعالیت اشخاص غیر مجاز در حوزه خدمات دامپزشکی اقدام نماید.بدون تردید گامی مثبت در اشتغال و ارائه خدمات دانش آموخته دامپزشکی خواهد بود.
نظر شما
ادامه