کد خبر: ۸۴۰
تعداد نظرات: ۱ نظر

حکیم مهر -  مدیرکل حفاظت از محیط زیست استان مرکزی گفت: علاقه‌مندان به شکار از 27 آبانماه می‌توانند جهت دریافت مجوز شکار قوچ و کل اقدام کنند.


دکتر حمیدرضا جلالوندی افزود: درخواست مجوز شکار چهارپا از 27 آبانماه سال جاری توسط اداره کل حفاظت از محیط زیست استان مرکزی دریافت می‌شود.


وی افزود: افرادی که دارای پروانه شکار ویژه یا آزاد قوچ یا کل هستند، می‌توانند از تاریخ مذکور به مدت هشت روز درخواست خود را مبنی بر صدور مجوز شکار، به این اداره کل ارایه داده و با انجام ثبت نام در قرعه کشی شرکت کنند.


جلالوندی گفت: دارندگان پروانه شکار آزاد باید محل مورد نظر خود را برای شکار به این اداره کل اعلام کنند تا منطقه مجاز شکار در آن محل به این افراد معرفی شده و مجوز مذکور در خصوص شکار در منطقه مورد نظر در صورت موفقیت در قرعه‌کشی برای آنان صادر شود.


وی هم‌چنین درخصوص محل مجاز شکار برای دارندگان پروانه شکار ویژه تصریح کرد: دارندگان پروانه شکار ویِژه مجاز به شکار در منطقه هفتادقله اراک که در مجموعه شبکه مناطق تحت حفاظت کشور قرار دارد، خواهند بود.


مدیرکل حفاظت از محیط زیست استان مرکزی در پایان با بیان اینکه قرعه کشی مذکور بلافاصله پس از پایان مهلت مقرر انجام می‌شود، افزود: بر اساس دستورالعمل موجود، افرادی که پروانه شکار خود را از سال 85 به بعد دریافت کرده‌اند در این قرعه کشی شرکت داده نخواهند شد.

 

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
alireza rafiee
|
-
|
۱۶:۵۶ - ۱۳۸۸/۰۸/۲۷
0
0
entezari bish in vojood nadarad.karhaye bozorg be adamhaye koochik mohaval shode.ta nasle in chanda ghooch va kal dar nayamade rahat nemishan.
afsoos va sad afsoos.
نظر شما
ادامه