کد خبر: ۸۳۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
رئیس اداره (آنست) امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور به تعداد مربیان سگ‌های تجسس در کشور اشاره کرد و گفت: در حال حاضر بیش از 60 نفر مربی در تمامی استان‌های کشور با استفاده از سگ‌های تجسس خود آمادگی دارند در صورت نیاز به محل وقوع حوادث غیرمترقبه اعزام و آسیب‌دیدگان را یاری کنند...
4fff

حکیم مهر - رئیس اداره آنست امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور گفت: سگ‌های خانگی آموزش‌های تخصصی امداد و نجات هلال احمر را فرا می‌گیرند.

امیر امیری امروز اظهار داشت: این اقدام به‌منظور استفاده از سگ‌های نگهداری شده در داخل منازل است تا در صورت بروز اتفاقات غیرمنتظره با شناسایی محل استقرار افراد ساکن در محل‌های مورد نظر امدادگران را در انجام عملیات محوله خود یاری کنند.
وی افزود: در 10 سال اخیر سگ‌های فراوانی جذب گروه‌های امداد و نجات شده و توسط مربیان سگ‌های امداد و نجات کشور آموزش‌های مورد نیاز را فرا گرفته‌اند.
امیری افزود: از ابتدای شروع به‌کار سگ‌های تجسس و امدادی (آنست) در جمعیت هلال احمر کشور، تاکنون مربیان بین‌المللی سازمان صلیب سرخ جهانی در چندین مرحله در کشور به منظور ارائه آخرین روش‌ها و مطالب در مورد تربیت سگ‌های تجسس حضور یافته‌اند.

وی اذعان داشت: در این راستا از سوی مربیان آلمانی صلیب سرخ سرفصل‌های فرمانبرداری، مکان‌یابی و دیگر برنامه‌های جستجو و نجات مورد نیاز عملیات‌های گوناگون امدادی به مربیان و سگ‌های فعال در تیم‌های امدادی کشور ارائه شده است.
رئیس اداره (آنست) امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور به تعداد مربیان سگ‌های تجسس در کشور اشاره کرد و گفت: در حال حاضر بیش از 60 نفر مربی در تمامی استان‌های کشور با استفاده از سگ‌های تجسس خود آمادگی دارند در صورت نیاز به محل وقوع حوادث غیرمترقبه اعزام و آسیب‌دیدگان را یاری کنند.
وی تصریح کرد: هم‌اکنون نیز بیش از 60 قلاده سگ توسط تیم‌های امداد و نجات در استان‌‌های مختلف کشور به‌کار‌گیری شده‌اند.
امیری گفت: در این رابطه باید با آموزش به صاحبان سگ‌های خانگی همانند سایر کشور‌های جهان از قدرت تشخیص سگ‌های خانگی برای انجام کار‌های امدادی استفاده کنیم.
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
shinshin
|
-
|
۱۶:۴۳ - ۱۳۸۸/۱۲/۲۰
0
0
matlabe jalebi bood vali chetur mishe ozvi az in goroh shod va dore did
حکیم مهر
|
-
|
۱۸:۵۷ - ۱۳۸۸/۱۲/۲۰
0
0
قاعدتاً برای پاسخ به سؤالی مبنی بر چگونگی عضویت در این دوره ها در صورت امکان ، باید با هلال احمر تماس بگیرید.
نظر شما
ادامه