کد خبر: ۸۱۶۲
تعداد نظرات: ۸ نظر
دکتر قمصری که سابقه ریاستش بر دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران در سالیان نه چندان دور از وی چهره‎ای معتدل و مورد احترام ترسیم نموده تاکنون ترجیح داده به دور از حاشیه‎های صنفی و حرفه‎ای باشد و البته موضع‎گیری صنفی و حرفه‎ای خاصی هم در رسانه‎ها نداشته است / وی این بار علاوه بر معاونت دانشگاه تهران در کسوت عضو شورای مرکزی و هیأت عالی انتظامی نظام دامپزشکی به عرصه رقابت انتخاباتی وارد شده است...

حکیم مهر - جمعی از فعالین ستادهای مردمی و خودجوش اصولگرایی در نامه ای لیست نامزدهای مورد نظر خود در تهران را به آیت الله مهدوی کنی رئیس مجلس خبرگان رهبری معرفی کردند.

در ردیف هشتم فهرست ضمیمه این نامه ، نام دکتر سید مهدی قمصری، دامپزشک متخصص و معاون دانشگاه تهران به چشم می‏خورد.

متن این نامه بدین شرح است:

محضر مبارک حضرت آیت الله مهدوی کنی (مد ظله العالی)
با اهدا سلام و تحیات الهی؛

دوازدهم اسفند ماه یکی دیگر از فصول سرنوشت ساز سیاسی کشور رقم خواهد خورد. روزی که همه نیروهای دلسوز انقلاب باید زمینه حماسه تاریخی دیگر، برای ثبت در دفتر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فراهم سازند، تا با حضورری شکوهمند و انتخابی با بصیرت، بهترین و مقتدر ترین مجلس را داشته باشیم؛ مجلسی که به فرموده آن پیر فرزانه همیشه جاویدان، حضرت امام (ره) باید در رأس امور باشد، و برای باقی ماندن در این قله افتخار باید شایستگانی را انتخاب نمود که به ارزش و جایگاه این قوه واقف بوده و تمام توان خود را معطوف به تصمیم سازی معقولانه و اندیشمندانه برای سرفرازی، امنیت و توسعه همه جانبه کشور عزیزمان ایران اسلامی نمایند و حضور آنان در سنگر مجلس موجب اقتدار بلند مدت جمهوری اسلامی ایران در منطقه و جهان گردد.

بدیهی است در این مقطع حساس تاریخی بسیاری از زورگویان و مستبدان عالم و در رأس آنها نژاد پرستان صهیونیست و نوکر دست نشانده خود، آمریکای جنایتکار چشم به این انتخابات دوخته اند تا بلکه با استفاده از عناصر فریب خورده داخلی و دامن زدن به اختلافات درونی به ویژه جریان پایدار اصولگرایی، استراتژی یأس و نا امیدی را در کشور تبلیغ نمایند که با توجه به رفتار سی و اند ساله این کشورها، امری طبیعی است. لذا ضرورت هوشمندی، انسجام و وحدت نیروهای دلسوز انقلاب و خون دل خوردگان این راه مقدس، برای آفرینش آن حماسه به یاد ماندنی، بیش از پیش احساس می گردد.

همانگونه که استحضار دارید ستادهای مردمی و خودجوش اصولگرایی، از سال ۱۳۸۱ با محوریت ولایت مداری همزمان با انتخابات شورای شهر تهران و سپس هفتمین دوره مجلس شورای اسلامی و در نهایت خلق حماسه عظیم و بی نظیر سوم تیر ماه ۸۴ در نهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، منجر به شکل گیری جریانی منسجم، متحد و یکپارچه در سراسر کشور شد که در دهه اخیر با فعالیت های مستمر سیاسی و انتخاباتی در جهت حمایت از جریان اصولگرایی حضور چشمگیری را از خود نشان داده است؛ و هم اکنون با افتخار اعلام می دارد که در آستانه انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی که به طور قطع و یقین به فرموده مقام معظم رهبری (مدظلله العالی) فصل جدیدی در تاریخ سیاسی انقلاب اسلامی ایران خواهد بود، با تمام توان تشکیلاتی و نیروی انسانی منسجم و گسترده در حمایت از جریان شاخص اصولگرایی در تهران و دیگر نقاط کشور آماده می شویم.

لذا این جریان ضمن احترام به تمامی نامزدهای انتخابات، طیف ها و گروه های سیاسی که در چهارچوب قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران فعالیت دارند، پس از بررسی جامعه و رایزنی های متعدد با چهره های شاخص اصولگرایی در تهران و همچنین تطبیق معیارهای نامزهای اصلح با مصادیق بارز اصولگرایی با بصیرت و بر اساس رهنمودهای مقام معظم رهبری (مد ضلله العالی)، افراد ذیل را انتخاب و مصمم به حمایت از آنان در انتخابات اخیر خواهیم بود.

۱- غلامعلی عداد عادل

۲- مرتضی آقا تهرانی
۳- محمد کوثری

۴- روح الله حسینیان
۵- سید مهدی هاشمی

۶- مهرداد بذرپاش
۷- علیرضا مرندی

۸- سید مهدی قمصری
۹- حسین فدایی

۱۰- پرویز سروری
۱۱- مهدی کوچک زاده

۱۲- محمد سلیمانی
۱۳- علیرضا زاکانی

۱۴- بیت اله جعفری
۱۵- فاطمه آلیا

۱۶- لاله افتخاری
۱۷- فاطمه رهبر

۱۸- الهام امین زاده
۱۹- زهره السادات لاجوردی

۲۰- زهره طبیب زاده نوری
۲۱- نادر کامکار

۲۲- مرتضی غرقی
۲۳- حسین طلا

۲۴- محمد حسن ابوترابی
۲۵- علی اصغر زارعی

۲۶- حمید رسائی
۲۷- محسن کازرونی

۲۸- زهره الهیان
۲۹- سید محمود نبویان

۳۰- مسعود میرکاظمی

رجاء واثق داریم که نگاه بلند نظرانه و مملو از بصیرت و خرد و اندیشه حضرتعالی، راهگشای انسجام و وحدت عمیق در جریان اصولگرایی کشور خواهد بود.

جمعی از فعالین ستادهای مردمی و خودجوش اصولگرایی
والسلام علیکم و رحمه ا... و برکاته

گفتنی است دکتر سید مهدی قمصری در دوره قبلی انتخابات مجلس شورای اسلامی هم نامزد شده بود اما نتوانست به جمع نمایندگان وارد شود.

وی این بار در کسوت عضو شورای مرکزی سازمان نظام دامپزشکی و عضو هیأت عالی انتظامی این سازمان علاوه بر معاونت دانشگاه تهران به عرصه رقابت انتخاباتی وارد شده است.

دکتر قمصری که سابقه ریاستش بر دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران در سالیان نه چندان دور از وی چهره‎ای معتدل و مورد احترام ترسیم نموده تاکنون ترجیح داده به دور از حاشیه‎های صنفی و حرفه‎ای باشد و البته موضع‎گیری صنفی و حرفه‎ای خاصی هم در رسانه‎ها نداشته است.

(دکتر قمصری (نفر ایستاده) در محضر استاد دکتر شیمی)

 

خرداد ماه سالجاری در چهل و یکمین همایش معاونان آموزشی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی از دکتر سید مهدی قمصری تقدیر بعمل آمد.
معاون وزیر علوم در بخشی از پیام خود خطاب به دکتر قمصری در آن همایش نوشته بود :
" نکوداشت جنابعالی به عنوان نماد و نمونه معاونان آموزشی موفق و اثرگزار؛ نکوداشت همه معاونان آموزشی است که همانند جنابعالی از احساس مسئولیت عمیق برای جبران کمبودها و پیشبرد برنامه‌های دانشگاه و ارتقای شاخص های کیفی برخوردار هستند؛ با اعضای هیات علمی، دانشجویان و کارکنان متواضعانه؛ فروتنانه و با متانت برخورد می‌کنند؛ در عین پایبندی به اصول و دقت نظر در اجرای مقررات موضوعه برای حل مسائل مبتلا به ذینفعان از هیچ کوششی فروگزاری نمی‌کنند و نهایت اینکه با اعمال مدیریتی هوشمندانه، اصول گرایانه و ضابطه مند برای تعالی و ارتقای دانش جوانان برومند این مرز و بوم می‌کوشند. بدون اینکه دغدغه آن داشته باشند که نام و یادشان در تناسب با گسترده همت و تلاششان درحافظه تاریخ آموزش عالی کشور ثبت و ضبط نشود."

 

خبر مرتبط :

انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
گلچین
|
-
|
۰۹:۱۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۸
0
0
امیدوارم دامپزشکان با اتحادو تعصب صنفی برای موفقیت دکترقمصری همکاری وتلاش لازمه رو انجام بدن.
دکتر امید مرادی
|
-
|
۰۹:۲۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۸
0
0
حضور فردی با خصوصیات آقای دکتر قمصری در مجلس می تواند امتیاز فوق العاده بزرگی برای تمامی دامپزشکان ایران باشد.آشنایی کامل ایشان با مشکلات آموزشی،صنفی و حرفه ای دامپزشکی می تواند منجر به ایجاد پیشرفت در دامپزشکی کشور گردد ضمن اینکه بی تردید نمایندگی ایشان می تواند باعث حضور پر رنگ تر دامپزشکان در تصمیم گیریهای کلان کشور و در نهایت احقاق حقوق آنها گردد. لذا حمایت از این حضور توسط همکاران و راه یابی ایشان به مجلس شورای اسلامی می تواند به تقویت دامپزشکی کشور بیانجامد .
همکار دامپزشک
|
-
|
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۸
0
0
.....مطمئن باشید از این امامزاد ه ها شفایی بر نخواهد خواست...... انتظار شفا نداریم. از این این افراد که شما تحت عنوان دامپزشک مشهور یاد می کنند (نمی دانم مفهوم آن چیست) هم اکنون در مشاغل مختلف هستند ولی نه تنها .....، بلکه بعضی مواقع ......... به ضرر دامپزشکی هم عمل کرده اند. لطفاً شما سایت وزین خود را به خاطر .......... ننمایید
آشنا
|
-
|
۲۳:۰۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۸
0
0
اولاً آقای گلچین بفرمایند آقای دکتر قمصری ...... بعنی تا کنون چه خدمتی برای دامپزشکی انجام داده اند؟
ثانیاً آیا ایشان اصولاً باور دارند که مجلس در جایگاهی قرار دارد که توان انجام برآوردن انتظارات را داشته باشد؟ و آیا کاندیداهای محترم برای تحقق چنین اقداماتی تلاش می نمایند؟
ناشناس
|
-
|
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۱
0
1
ایشان از لحاظ حسن خلق و خوش رو بودن در دانشکده زبانزد می باشند.
گلچین
|
-
|
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲
0
0
اولا وجود دامپزشک در کمسیونهای بهداشت یا کشاورزی فواید زیادی واسه دامپزشکی داره چرا که در بدترین حالت ممکن فردی هست که با وظایف وتمایلات توانایی های دامپزشکی آشنا هست.ثانیا اگر حتی در هیچ یک از این کمسیون ها نباشه باز هم در مواقع لزوم میتونه به نماینده ها خیلی از موارد مرتبط با دامپزشکی رو توضیح بده.نمیدونم چقدر اخبار دامپزشکی رو دنبال میکنید ولی همین دکتر منادی(نماینده تبریز،دامپزشک) با اینکه تو هیچ یک دو کمسیون مذکور عضو نیستند در طرح کوچک سازی دولت باصراحت جلوی هرگونه کوچک سازی سازمان دامپزشکی ایستادند.یا برای تصویب طرح تسری قانون فوق العاده خاص کارمندان سازمانهای پزشکی قانونی کشور و انتقال خون ایران به کارمندان دامپزشکی کشور ،اگه چندین دامپزشک تو مجلس داشتیم مسلما تاثیر گذار میبودندو امید به تصویب بیشتر میبود. ثالثا من که شخصا از هیچ نماینده ای انتظار ندارم کارشو ول کنه فقط دنبال مسائل دامپزشکی تو مجلس باشه ولی مطمئنا وجود دامپزشک تو مجلس میتونه قسمتی از خواسته های مارو بهتر به گوش سایر نماینده ها و وزرای کشاورزی و بهداشت برسونه و در شناساندن بیشتر اهمیت دامپزشکی موثر واقع بشه.
ناشناس
|
-
|
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
1
0
یعنی کار ما به جایی رسیده که باید دام
پزشکا برن مجلس.مگر مجلس برای مردم است یا دام های مردم.بابا کار را بدید به کاردان.این همه علوم سیاسی و روابط بین الملل و مدیریت و اقتصاد و...تو کاررشتشون موندن هالا دامپزشک دیگه چه صیغه ایی...هرچند چاپ که نمیکنید..
دکتر محمد لطفی زاده / مدیرمسئول حکیم مهر
|
-
|
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
0
1
بیننده محترم / ضمن سلام و تشکر از بازدید و اظهار نظر شما / خوب است اطلاع داشته باشید که همه مردم شریف ایران حداقل در سه وعده غذایی روزانه به طور مستمر حاصل نظارت دامپزشکان را مصرف می کنند و اگر به انواع بیماریهای واگیر مبتلا نمی شوند به دلیل تلاش و زحمات دامپزشکانی است که با کنترل بیماری در مخزن (حیوانات) و یا از طریق نظارت بر مواد غذایی سلامت را به جامعه هدیه می دهند. ضمناً در مصادر مختلف اجرایی کشورمان همانند بسیاری از رشته های دیگر دامپزشکان هم سهم به سزایی دارند. از ریاست دفتر رئیس مجلس شورای اسلامی در دوره های گذشته تا دبیری کنونی شورای عالی انقلاب فرهنگی نمونه های کوچکی از این مسئله است. البته این موضوع الگویی جهانی هم دارد و در دنیا هم نظیر ایران همانند فعالیت های علمی دامپزشکان و نقش موثر آنان در علم و فناوری در شاخه های دیگر هم فعال بوده و حتی دست به اختراعاتی ماندگار زده اند. از اختراعات علمی و اکتشافات مرتبط با حرفه پزشکی و دامپزشکی نظیر واکسن ب.ث.ژ و کشف انواع میکروب های بیماریزا نظیر سالمونلا و غیره که بگذریم شاید نام کمپانی مشهور دانلوپ را شنیده باشید و بد نیست بدانید نام این کمپانی از نام صاحب اختراع تایر یعنی دکتر دانلوپ که دامپزشک بود گرفته شده است. در ایران هم دامپزشکان هم در علوم پایه پزشکی و هم در دامپزشکی منشاء خدمات و اثر فراوانی بوده اند و هستند. از داروی آنژی پارس برای مبتلایان به دیابت که مجری اصلی طرح آن یک دامپزشک (دکتر معتمدی) است که بگذریم باید به پژوهش های متعدد در پژوهشگاه رویان جهاد دانشگاهی و آموزش پزشکان متخصص جراحی توسط دامپزشکان برای انجام اعمال جراحی به روش لاپاراسکوپی اشاره کرد. لذا حتماً حضور دامپزشکان در مجلس لازم و بلکه واجب است. با تشکر مجدد از بازدید و اظهار نظر شما
نظر شما
ادامه