کد خبر: ۸۱۵۰
تعداد نظرات: ۲ نظر

حکیم مهر - مدیرکل گمرک بازرگان از خرید یک دستگاه موادیاب به همراه سه قلاده سگ موادیاب برای این گمرک خبر داد.

صادق نامدار افزود: با توجه به حساسیت مرزها و کنترل ورود و خروج افراد مختلف به کشور از این مبادی عبوری، گمرک بازرگان اقدام به خرید و نصب یک دستگاه موادیاب و همچنین سه قلاده سگ موادیاب کرد.

وی اظهار کرد: در گمرک بازرگان روزانه800 کامیون ورود و خروج دارند، علاوه بر این نیز گمرک بازرگان روزانه به150دستگاه سواری و100دستگاه اتوبوس به همراه چهارهزار نفر مسافر ورودی وخروجی خدمات ارائه می‌دهد.

مدیرکل گمرک بازرگان در ادامه بر لزوم زیبایی، شکیل و مجهز بودن گمرکات مرزی برای جلب ذهنیت کشورهای خارجی نسبت به اقتصاد کشور تأکید و خاطرنشان کرد:سال گذشته گمرک بازرگان به عنوان مرزبان اقتصادی کشور در راه رسیدن به چهار هدف سرعت، دقت، احترام و اعتماد در بین 167گمرک کشوری جزء ده گمرک فعال شد.

نامدار در رابطه با طرح‌های عمرانی گمرک بازرگان نیز گفت: ترمیم دیوارهای پیرامونی گمرک به طول500متر، مرمت و بازسازی نمای داخلی وخارجی اداره گمرک وبهره‌برداری از پارکینگ‌های مخصوص ایرانیان و مسافرهای خارجی، هدایت آبهای سطحی واحداث کانال، مرمت وبازسازی خیابان‌های داخل گمرک، مرمت وبازسازی استخرشنای گمرک بازرگان، مرمت و بازسازی ساختمان قرنطینه و زیباسازی محوطه داخلی گمرک و پیاده‌روها از جمله این طرح‌های عمرانی است که تاکنون بخشی از این طرح‌ها اجرایی شده و بخش دیگر نیز در حال انجام است.

 

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حمید
|
-
|
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲
0
0
سلام.با تشکر از زحمات شما
حامد
|
-
|
۱۹:۵۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۰
0
0
واقعا دستتون درد نکنه گمرک نسبت به قبل خیلی بهتر شده
نظر شما
ادامه