کد خبر: ۸۱۳۹
تعداد نظرات: ۱ نظر

حکیم مهر - یک سال پس از زلزله ویرانگر ژاپن فوکوشیما به منطقه ای متروکه تبدیل شده است. منطقه ای که به دلیل آسیب دیدن نیروگاه اتمی واقع در آن به سرعت تخلیه شد تا تشعشعات هسته ای ناشی از نیروگاه اتمی این کشور زندگی ساکنین این منطقه را به خطر نیندازد. اتفاقی که باعث شد منطقه ای به شعاع 20 کیلومتر در این کشور به یک قرنطینه بزرگ تبدیل شود و مردم خانه و زندگی خود را رها کنند و این منطقه را ترک کنند. یکی از چیزهای که پس از یک سال در فوکوشیما بیش از پیش به چشم می خورد حیوانات خانگی رها شده در این منطقه هستند که ساکنان فوکوشیما در هنگام ترک این منطقه به دلیل وضعیت بحرانی خود امکان بردن انها را نداشته اند. به تازگی گروهی از امداد گران ژاپنی با دیدن تمهیدات لازم به منطقه قرنطینه شده فوکوشیما رفته اند تا حیوانات خانگی سرگردان در خیابان های متروک فوکوشیما را جمع اوری و ساماندهی کنند.

UKC یک جمعیت حمایت از حیوانات در ژاپن است که داوطلب جمع اوری حیوانات خانگی رها شده در فوکوشیما شده است.



فوکوشیما پس از زلزله به منطقه ای متروکه تبدیل شده است. بزرگترین سونامی 25 سال گذشته این کشور و نیروگاه اتمی فوکوشیما دست به دست هم دادند تا ساکنان این منطقه خانه و زندگی خود را رها کنند. روی این تابلو در یکی از خیابان های فوکوشیما نوشته شده است: "انرژی هسته ای، انرژی ای برای زندگی بهتر"؛ در این عبارت کنایه بسیاری برای اهالی فوکوشیما نهفته است.
Reuters/Stringer


گاوهای رها شد در مزرعه ای در تومیکا در نزردیکی فوکوشیما که در شعاع بیست کیلومتری قرنطینه واقع شده و ساکنانش مجبور به ترک آن شدند.
Reuters/Stringer


یاشیرو هوسو مدیر جمعیت UKC است که داوطلب انداد رسانی به جیوانات رها شده در فوکوشیما شده است. وی در 28 ژانویه به همراه داوطلبان دوست دار حیوانات با پذیرفتن خطر وارد شدن به مناطق قرنطینه شده وارد فوکوشیما شدند تا جان حیوانات رها شده در این منطقه را نجات دهند.
Reuters/Issei Kato


نجات یک سگ در شهر نامیه توسط گروه UKC
Reuters/UKC Japan


یک شتر مرغ رها شده در حوالی در تومیکا در نزردیکی فوکوشیما
Reuters/Stringer


گاوهای رها شده در حوالی شهر نامیه در منطقه حفاظت شده فوکوشیما، نزدیک شدن زمستان سرد امسال گروه UKC را بر ان داشت تا به کمک حیوانات رها شده در این منطقه بشتابد.
Reuters/UKC Japan


یکی از داوطلبان میزان تشعسعات هسته ای این منطقه فوکوشیما را با یک دستگاه سنجش دقیق بررسی می کند. میزان تشعشات هسته ای در این منطقه حتی برای زندگی حیوانات هم مناسب نیست.
Reuters/Issei Kato


هدایت کردن یکی از گاوهای رها شده شهر نامیه، نزدیکی زمستان و پیدا نشدن غذای مناسب امسال گروه UKC را بر ان داشت تا به کمک حیوانات رها شده در این منطقه بشتابد.
Reuters/UKC Japan


یک گربه که از منطقه اوکوما واقع در منطقه حفاظت شده نجات پیدا کرده در قفسی در شهر ساموکاوا نگهداری می شود.
Reuters/Issei Kato


مرکز نگهداری حیوانات نجات یافته از فوکوشیما در شهر ساموکاوا
Reuters/Issei Kato


Reuters/Issei Kato


Reuters/Issei Kato


Reuters/Issei Kato



 خبر مرتبط :

 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مجید ابن النصیر.
|
-
|
۱۸:۲۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۹
0
0
درود به شرافت و انسانیتشون . واقعا کارشون زیبا بود.خدا حفظشون کنه .
نظر شما
ادامه