کد خبر: ۸۰۲۲

حکیم مهر - مدیرعامل اتحادیه سراسری مرغداران گوشتی با بیان اینکه ماهانه ۱۴۰ الی ۱۵۰ هزار تن تولید مرغ در کشور وجود دارد، گفت: دو روز پیش وزیر جهاد کشاورزی با رئیس‌جمهور صحبت‌هایی داشته و موضوع تنظیم بازار به وزارت صنعت، معدن و تجارت ارجاع شده است.
حسین مقدم‌نیا اظهار داشت: در حال حاضر تولید مرغ مازاد در کشور به اندازه‌ای است در صورتی که برای صادرات و ذخیره‌سازی فکری نشود برای جوجه‌ریزی مرغداران مشکل‌ساز خواهد شد.
مدیرعامل اتحادیه سراسری مرغداران گوشتی افزود: در دو ماه پایانی سال معمولا مرغداران به دنبال فضاسازی برای جوجه‌ریزی و تولید برای زمان پرمصرف آخر سال هستند اما تولید به اندازه‌ای است که این اجازه را به آنها نمی‌دهد.
وی افزود: انتظار داریم شرکت امور دام که وظیفه ذخیره‌سازی را دارد با خرید و ذخیره‌سازی به موقع و دولت نیز با انجام صادرات بازار را تنظیم کنند.
وی همچنین گفت: با وزیر جهاد کشاورزی در خصوص عرضه بیش از اندازه مرغ و قیمت پایین آن صحبت کردیم و قرار است برنامه‌ریزی برای تنظیم بازار صورت گیرد.
مدیرعامل اتحادیه سراسری مرغداران گوشتی تصریح کرد: دو روز پیش وزیر جهاد کشاورزی با رئیس‌جمهور در این خصوص صحبت‌هایی داشته و موضوع تنظیم بازار به وزارت صنعت، معدن و تجارت ارجاع شده است.

 

خبر مرتبط :

نظر شما
ادامه