کد خبر: ۷۹۱۳
تعداد نظرات: ۱ نظر

حکیم مهر - مدیر اجرایی هفتمین گردهمایی دامپزشکان علوم بالینی گفت :  732 مقاله در 8 محور بیماری‌های داخلی دام‌های بزرگ، مامایی، بیماری‌های تولیدمثل و اورام پستان، جراحی و هوشبری، رادیولوژی و تکنیک‌های تصویربرداری تشخیصی، بیماری‌های داخلی دام‌های کوچک، کلینیکال پاتولوژی، بیماری‌های طیور و بیماری‌های آبزیان به دبیرخانه گردهمایی  ارسال شد .

دکتر حسام الدین اکبرین با اعلام اینکه  10 سخنرانی کلیدی با 10 موضوع تخصصی در گردهمایی ارایه می شود خاطرنشان کرد : هیات داوران متشکل از اعضاء کمیته علمی از بین مقاله های رسیده  در نهایت ، 97 مقاله را به صورت سخنرانی و  292 مقاله را نیز در قالب پوستر  برای ارائه در گردهمایی برگزید .

مسئول هماهنگی کمیته های تخصصی سازمان نظام دامپزشکی گفت :  شرکت در این گردهمایی دو روزه  10 امتیاز بازآموزی و ارایه مقاله 10 امتیاز دیگر  خواهد داشت.

به گفته وی بزرگترین نشست علمی-تخصصی دامپزشکی در حوزه علوم بالینی امسال مانند نخستین گردهمایی در سال 1371 به میزبانی دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران برگزار می شود.

هفتمین گردهمایی دامپزشکان علوم بالینی ایران 28 و 29 دی ماه سالجاری در تهران برگزار خواهد شد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره این گردهمایی به نشانی http://7thcivc.com مراجعه نمایید.

 

خبر مرتبط :

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دامپزشک
|
-
|
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۱
0
0
ضمن عرض خسته نباشید به دوستان گرامی خواهشمند است از صدا سیما نیز برای پوشش خبری این همایش نیز دعوت به عمل آید دیگه خیلی ضایع است.الان چند تا همایش بر گزار شده اصلا پوشش داده نشده.
نظر شما
ادامه