کد خبر: ۷۸۳۶۴

حکیم مهر: معاون خدمات شهری شهرداری تهران با بیان اینکه ورود حیوانات اهلی ازجمله سگ به پارک و بوستان ها ممنوع است، گفت: در بزرگراه شهید محلاتی چندین بار گله سگ ها را گرفته ایم و بدون اینکه این سگ ها رها شده باشند پس از چند روز شاهد تردد گله ای دیگر هستیم و این برای ما جای سؤال است.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایرنا، «حسین نظری» در دویست و بیست و هشتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران افزود: ورود حیوانات اهلی به ویژه سگ‌ها به بوستان‌های ممنوع است و در این خصوص شهروندان باید همراهی و همکاری لازم را داشته باشند.

وی اظهار کرد: چندین بار این موضوع را اعلام کرده‌ایم که آوردن حیوانات اهلی در بوستان‌های تهران و فضای سبز عمومی به دلیل حضور خانواده‌ها، کودکان و احتمال آلوده شدن این فضاها ممنوع است.

به گفته نظری، اکثر بوستان‌های ما تابلوهایی مربوط به این ممنوعیت را دارد و اگر ضعفی وجود دارد باید تقویت شود.

وی ادامه داد: ۲ مجموعه برای نگهداری سگ های بلاصاحب وجود دارد که در این زمینه بر اساس مکانیزم وزارت کشور عمل می شود و اگر قرار بر این باشد که مکانیزم جدیدی تعریف شود، از بررسی آن استقبال می کنیم.

معاون شهردار تهران تاکید کرد: جمع آوری سگ ها به صورت مرتب انجام می شود و چند بار به سازمان پسماند و اداره کل خدمات شهری در این خصوص اعلام کرده ایم و خودمان نیز از آن رنج می بریم؛ ما این آمادگی را داریم که در بازدید از این ۲ مرکز عملکرد را تشریح کنیم.

 

نظر شما
ادامه