کد خبر: ۷۸۳۶۲
تعداد نظرات: ۱۸ نظر
رئیس سازمان نظام دامپزشکی:
«دکتر حامد زارعی» افزود: با حذف ویژه‌خواری‌ها، جلوگیری از اسراف‌ها و نظم مالی خصوصا نظم‌دهی مسائل مالی استان‌ها بدون اینکه کوچکترین اجحافی به همکاران شود تراز سازمان را مثبت کردیم ...

حکیم مهر: رئیس سازمان نظام دامپزشکی ج.ا.ا در نشست صمیمانه با پرسنل سازمان مرکزی نظام دامپزشکی ضمن تبریک فرارسیدن سال نو و آرزوی قبولی طاعات و عبادات تمامی همکاران و پرسنل سازمان نظام دامپزشکی ج.ا.ا گفت: «در سال گذشته سازمان نظام دامپزشکی درگیر فراز و نشیب‌های بسیاری بود، مشکلات و موفقیت‌های بسیار زیادی را در سال گذشته شاهد بودیم. خدا را شاکریم که بسیاری از مسائل و مشکلات با همت و مجاهدت‌هایی که همه عزیزان داشتید برطرف گردید».

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران، «دکتر حامد زارعی» ضمن یادآوری بحث انتخابات به عنوان مهم‌ترین اتفاق یکسال گذشته ضمن تاکید بر اهمیت سلامت برگزاری انتخابات گفت: «همان‌طور که تک تک شما همکاران گرامی از نزدیک شاهد بودید، هم از لحاظ نرم‌افزاری انتخابات و هم از لحاظ کنترل سلامت و مسائل جانبی، انتخابات بسیار خوب و باشکوهی برگزار گردید. از همین رو از تک تک پرسنل زحمت‌کش سازمان کمال تشکر را دارم.»

رکورد صدور پروانه‌های فنی در سال گذشته شکست

 رئیس سازمان نظام دامپزشکی ج.ا.ا با اشاره به شکسته شدن رکورد صدور پروانه‌ها در سال گذشته گفت: «در سال گذشته بیش از 70 هزار پروانه صادر شد که این مهم حاصل تلاش شما عزیزان است».

وی تصریح کرد: «صدور 70 هزار پروانه توسط کمتر از صد نفر نیرو در کشور یک رکورد است و بابت این موضوع از همکاری شما عزیزان تشکر می‌کنم. البته نباید از زحمات حوزه فناوری و اطلاعات در این خصوص گذشت. نرم‌افزار و سامانه‌هایی که راه‌اندازی شد بسیار حائز اهمیت بود. در واقع یکی از موفقیت‌های سازمان در سال گذشته سامانه سپاری سازمان بود. بسیاری از امور سازمان به سامانه‌ها واگذار شد که این موضوع دست ما را در خصوص کنترل بهتر کیفی کارهای سازمان باز می‌گذارد. در ادامه نیز در سال جدید بسیاری از موارد دیگر سازمان را سامانه‌ای خواهیم کرد و تمامی امور سازمان از جمله بیمه تکمیلی، امور مالی، مسائل آموزشی سازمان در سامانه جامع قرار خواهد گرفت. امید که این سامانه بتواند کاهش خطای کنترل سازمان را در پیش داشته باشد.»

دکتر زارعی ضمن اشاره به شرایط صدور تمامی پروانه‌ها در دولت از اتصال سامانه سازمان نظام دامپزشکی به درگاه ملی ابراز خرسندی کرد و گفت: «همانطور که مستحضرید از یک ماه آینده هیچ‌گونه مجوز کاغذی در کشور مورد قبول نیست و تمامی مسائل باید از طریق درگاه ملی صورت بگیرد.»

تراز مالی سازمان نظام دامپزشکی پس از سالها مثبت شد

وی ضمن یادآوری قول اولیه‌ای که در بدو ورود به سازمان داده بود گفت: «در روز اولی که خدمت شما همکاران عزیز رسیدم عهدی بستیم و گفتم با صداقت، درستی و پشتکار کنار هم سازمان را اداره خواهیم کرد. ویژه‌خواری نخواهیم داشت. سعی کردیم این شعار را همیشه مدنظر داشته باشیم. همین موضوع باعث شد به لطف الهی بعد از سالها تراز مالی سازمان در سال 1402 مثبت شود. یعنی سازمانی که در سال 1401 تراز منفی تحویل گرفتیم امسال تراز مالی مثبتی داشت. با همتی که همگی کردیم، با حذف ویژه‌خواری‌ها با جلوگیری از اسراف‌ها، با نظم مالی خصوصا نظم‌دهی مسائل مالی استانها بدون اینکه کوچکترین اجحافی به همکاران شود تراز سازمان را مثبت کردیم.»

وی ادامه داد: «در خصوص معیشت پرسنل همه تلاش خود را کردیم. در مراحل مختلف در حد توان سازمان کمک‌های معیشتی را اعمال کردیم.»

 سازمان‌های مردم نهاد نماد مشارکت‌های مردمی هستند

 دکتر زارعی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به سخنرانی مقام معظم رهبری در ابتدای سال، گفت: «حضرت آقا در ابتدای سال شعار سال را جهش تولید با مشارکت مردمی ابلاغ فرمودند که این نگاه وظیفه سازمان نظام دامپزشکی را به شدت سنگین می‌کند.»

وی افزود: «سازمان‌های مردم نهاد نماد مشارکت‌های مردمی هستند. از جمله سازمان نظام دامپزشکی که برزگ‌ترین سازمان مردم نهاد در حوزه دامپزشکی است. سازمان نظام دامپزشکی نقش بسیار زیادی در این حوزه خواهد داشت. خواهش بنده از همه همکاران گرامی این است که توجه بسیار ویژه‌ای به این شعار داشته باشند. اجرا کننده این فرمان در صف اول سازمان‌های مردم نهاد هستند. این سازمان‌ها هستند که در راستای فرمان مقام معظم رهبری باید مطالبه‌گری کنند. ما این مطالبه‌گری را آغاز کرده‌ایم و خدا را شاکریم که رویکرد بسیار مثبتی هم در وزارتخانه و هم در سایر ارگان‌ها داریم و همه سازمان نظام دامپزشکی را به عنوان سازمانی اثرگذار و توسعه محور می‌شناسند.»

وی در توضیح بیشتر گفت: «سازمان نظام دامپزشکی ج.ا.ا امروز به عنوان سازمانی با نقش توسعه تولید در کشور شناخته می‌شود. تمام اجازه تولید و عدم تولید در حوزه دامپروری و سفره مردم توسط سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران صادر می‌گردد. نقش بی‌بدیل و نقش توسعه محور سازمان نظام دامپزشکی در تولید و افزایش بهداشت عمومی بسیار مشهود است و به شدت انتظارها از سازمان بالا است. خواهش بنده این است هر چه در سال‌های گذشته تلاش کرده‌اید امسال تلاش خود را ارتقا دهید.»

دکتر زارعی در بخش دیگری از صحبت‌های خود به دوره جدید استان‌ها در کشور اشاره کرد و گفت: «در هفته آینده دو روز کارگاه تخصصی برای رؤسای جدید استان‌ها در نظر گرفته شده است که همه رؤسا با دستورالعمل‌ها، ضوابط و فضای جدید آشنا شوند.»

زین پس هیچ مجوزی خارج از سامانه صادر نخواهد شد

 رئیس سازمان نظام دامپزشکی در بخش دیگری از صحبت‌های خود به قانون فعلی کشور در خصوص صدور مجوزهای کسب و کار از طریق درگاه ملی یاد کرد و در توضیح بیشتر گفت: «در قانون کشور آمده است که صدور تمامی پروانه‌ها باید از طریق درگاه ملی صورت بگیرد. به همین منظور لازم است که به تمامی استان‌ها ابلاغ گردد که هیچ‌گونه پروانه‌ای خارج از سامانه ساندا نبایستی صادر گردد. اگر صادر شود رئیس استان باید پاسخگو باشد. زین پس هیچ پروانه رسمی از سازمان نظام دامپزشکی غیر از سامانه ساندا بیرون داده نخواهد شد. هر پروانه‌ای غیر از این صادر شود تخلف محسوب شده و پیگرد قانونی دارد. ما پروانه‌ای را شناخته و جواب استعلام می‌دهیم که حتما از سامانه ساندا صادر شده باشد.»

رئیس سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران در پایان ضمن تشکر مجدد از تمامی پرسنل زحمت‌کش سازمان مرکزی، سال 1403 را سال تحول و تلاش مضاعف در حوزه ارتقای جایگاه دامپزشکی کشور دانست.

 

انتشار یافته: ۱۸
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۶
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
0
9
طلب استانها از محل ماده دو و پنج رو دو ساله ندادین معلومه که تراز مثبت میشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
این همه پول بابت کارت صدور و تمدیدعضویت و انواع پروانه اخذ میشه تازه تراز مثبت شده
ایکاش بیلان واریز و برداشت حسابهای نظام بررسی بشه
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۱:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
0
10
با افزایش چند برابری تعرفه صدور و تمدید پروانه ها و کارگاههای آموزشی معلومه تراز مثبت میشه.. کاش نظام به فکر درآمد زایی از منبعی غیر اعضا باشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
0
9
تراز مثبت ثابت نمیکنه که کارتون رو درست انجام دادین.
ناشناس
|
France
|
۲۳:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
7
3
با سلام... جناب حقوق اعضای شورای نظام دامپزشکی استان‌ها که وقت و کار و زندگی خود می زنن و پیگیر مسائل همکاران هستن چی می شه؟ چه برنامه ای برای بالا بردن انگیزه اعضا شورای نظام دامپزشکی استان‌ها دارید؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
انگیزه شورای نظام ....... که خیلی بالاس !!!!!!!!
انجمن خودم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
0
1
طلب نه مثبت خوبه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
0
4
سلام پروانه اشتغال به امور درمان همکار رو هم بردید و در قسمت فعالیت میگید باید صادر بشه آیتم هایی مثل احراز نشانی و موارد مشابه چه لزومی برای همکار داره الان 3 روزه پست چی فیزیک کد پستی رو اورده ولی هنوز تو سامانه احراز تایید نشده هنوز تو پله اول موندم تا ببینم پله های بعدی چقدر طول میکشه اگه اینقدر روند طولانی بشه سامانه ای که از حضوری بیشتر طول می کشه و معنی سامانه های برخط دیگه نامفهوم و بی معنی میشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
در ضمن کد پستی شخص دیگه چرا توسط همکار باید پیگیری احراز بشه
دکتر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
0
10
هنر نکرده اند.
فشار بر گرده اعضا وارد میکنند.

برای تمدید کارت نظام 400 هزار تومنئ میگیرند. هیچ خدماتی هم ارایه نمیکنند.

کرونا سالهاست تموم شده هنوز نظام داره کلاسها را مجازی برگزار میکنه با تعرفه بیش از کلاس حضوری .
برای جلسه 2 ساعته نفری 300 هزار تومن به بالا میگیره . یعنی از یه کلاس 300 نفری حدود 90 میلیون تومن درمیاره. 90000000 !!!
این پولها را چکار میکنه؟!!

همش ظلم به اعضای نظام هست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
تمدید کارت 800 هزار تومن شده!
مستان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
0
9
تراز مالي بايد هم مثبت بشه وقتي كه تعرفه تمديد و صدور پروانه رو دوازده برابر ميكنيد .راستي كي به شما اجازه داده تعرفه ها رو اين همه بالا ببريد . در اين مورد حتما" شكايت خواهم كرد .
کارشناس سازمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
0
6
اینهمه آدم تو سازمان مرکزی چکار میکنند؟؟!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
0
4
لطفا هزینه کردش رو هم شفاف سازی کنید!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
0
6
بله با 4-5 برابر کردن هزینه های خدمات، و گرفتن پول بیشتر از اعضا بابت صدور و تمدید پروانه و انواع کلاس های بی فایده ی بازآموزی و در نهایت از جیب اعضا تونستید تراز تجاری تشکیلات خودتون رو مثبت کنید. اینکار افتخار چندانی نداره.

اون موقعی افتخار محسوب میشه که بتونید اسپانسر جذب کنید و بدون برداشت از جیب اعضا، بتونید ترازتون رو مثبت کنید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
0
3
اصلا حرف شما درست و تراز مالی مثبت شده. چی به اعضا میرسه؟ کاری کردین که اعضا دوس دارن تراز انقدر منفی باشه که منحل بشین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
0
3
پس سالهای قبل که منفی بود، کسری را از کجا تامین میکردند؟؟؟؟
اینها شعار است
درامد را به اجبار چندین برابر کردید و توقع دارید تشویق شوید؟
اون چی گه ره
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۱
0
0
مراحل صور پروانه اینقدر طولانی و دارای باگ است که عملا به علت عدم شروع کار متقاضی، ضرر و زیان زیادی به او تاصدور پروانه وارد میکند . ان را چه کسی جبران میکند ؟ اگر سامانه شما مشکل دارد چرا چوبش را باید متقاضی بخورد. شما مسوول صدور پروانه هستین درکوتاهترین زمان ممکن . اگر متقاضی دچار ضرر هنگفتی شد شما به حکم قانون مقصر هستید و اشکال سامانه پذیرفته نیست اقای دکتر ؟؟ ................
نظر شما
ادامه