کد خبر: ۷۸۳۳۴
رئیس شبکه دامپزشکی طرقبه شاندیز خبر داد:
«دکتر علیرضا قدرتی» از برگزاری جلسه طرح استقرار همیار سلامت در تالارها، رستوران‌ها، مراکز عرضه و ساماندهی راسته پاک‌کنی‌ها در شهرستان طرقبه شاندیز خبر داد ...

حکیم مهر: رئیس شبکه دامپزشکی طرقبه شاندیز از برگزاری جلسه طرح استقرار همیار سلامت در تالارها، رستوران ها، مراکز عرضه و ساماندهی راسته پاک کنی ها در این شهرستان خبر داد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی شبکه دامپزشکی طرقبه شاندیز، «دکتر علیرضا قدرتی» در این خصوص گفت: این جلسه با حضور نماینده اداره کل دامپزشکی خراسان رضوی، روسای ادارات دامپزشکی، صمت، میراث فرهنگی و گردشگری، اتاق اصناف، روسای اتحادیه های تالارداران و رستوران داران، جامعه گردشگری و مجموعه های پذیرایی، خوار و بار فروشان شهرستان جهت نهایی سازی طرح همیار سلامت و بررسی ابعاد مختلف آن برگزار گردید.

وی در ادامه افزود: بیش از 700 واحد تولید، عرضه و بسته بندی فرآورده خام دامی، رستوران و مراکز گردشگری در شهرستان طرقبه شاندیز فعال می باشد که نظارت بر این مراکز با استفاده از ظرفیت همکاران بخش خصوصی به عنوان همیار سلامت کمک شایانی بر ارتفای کیفیت نظارت ها می نماید.

قدرتی در پایان گفت: رایزنی ها در خصوص نحوه معرفی و عقد قرارداد ناظرین بهداشتی شرکت کننده در طرح همیار سلامت و ساماندهی مراکز راسته پاک کنی با مراکز مشمول طرح در حال پیگیری می باشد.

 

نظر شما
ادامه