کد خبر: ۷۷۹۷۳
تعداد نظرات: ۴ نظر

حکیم مهر: جلسه کمیته ماده 19 در اداره کل دامپزشکی استان هرمزگان برگزار شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان هرمزگان، جلسه کمیته ماده 19 آیین نامه اجرایی نظارت بهداشتی دامپزشکی با حضور مدیرکل، معاون سلامت و رییس اداره نظارت بر بهداشت عمومی اداره کل دامپزشکی استان هرمزگان، نماینده اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان هرمزگان، نمایندگان شورای نظام دامپزشکی استان و نماینده صنف کارفرمایان، در دفتر مدیرکل دامپزشکی استان هرمزگان، با محوریت بررسی چالش های موجود در راستای فعالیت مراکز تولید و نگهداری و عمل آوری فراورده های خام دامی در حوزه دامپزشکی، بین کارفرمایان و مسؤولین فنی بهداشتی مراکز مذکور برگزار شد.

«دکتر مصطفی فخرآبادی پور» مدیرکل دامپزشکی استان هرمزگان در این جلسه گفت: یکی از بازوهای مجموعه حاکمیت دامپزشکی، بخش خصوصی و همکارانی است که برای تأمین سلامت و امنیت غذایی تلاش و از تخلفات و تقلبات حوزه کاری دامپزشکی جلوگیری می کنند تا غذای سالم و بهداشتی جامعه تأمین شود و از این منظر جایگاه مسؤولین فنی بهداشتی بسیار حائز اهمیت است.

وی ادامه داد: این همکاران شاغل و فعال در بخش غیردولتی دامپزشکی چشم و گوش دامپزشکی و راه ارتباطی بین کارفرما و بخش دولتی می باشند و قطعا این کمیته می تواند باعث ارتقاء جایگاه این عزیزان و برطرف کردن مشکلات مالی بین کارفرمایان و مسؤولین فنی بهداشتی شود.

مدیرکل دامپزشکی استان هرمزگان بر لزوم تشکیل صنف مسؤولین فنی در استان اشاره کرد و اظهار داشت: این صنف می تواند در کنار شورای نظام دامپزشکی استان، خیلی از دغدغه های اصلی مسؤولین فنی بهداشتی را پیگیری و اجرایی کند.

در این جلسه هر یک از اعضاء و مدعوین نظرات خود را در راستای بهینه انجام امور و به منظور اخذ تصمیمات بهتر و حمایت از مسؤولین فنی بهداشتی دامپزشکی که در حوزه های مختلف بخش غیردولتی دامپزشکی مشغول فعالیت می باشند، ارائه کردند.

 

انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
0
0
..................... مهم نیست که مدیر کل چه فرمودند مهم این است که میل و نظر نماینده ی کارفرمایان بر چه مداری خواهد بود و آیا موافق ادامه وضع موجودند یا خیر که جواب را همگی میدانیم!!!
مردم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۸
1
0
مهم این هست که بیش از اون حقوق اداره کار به دامپزشک ندیم به هرجهت دامپزشکان جوان ناچار به کوتاه آمدن وقبول کردن مبلغ کمتراز کارگری هستندوقرارداد داخلی ملاک است
بهتر است کارفرمایان هم صنفی جهت احقاق حقوق خود داشته باشند واصلا نیازی به دامپزشک نمیباشد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۸
0
2
فقط اجرای دقیق قانون.و به راحتی در صورت ................... قابل اجرا می باشد.
ضمنا خط فقر ۲۵ میلیون تومان می باشد
دکتر دامپزشک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۸
0
2
حقیقتا نمیتونم با شما و امثال شما درست صحبت کنم،هر پروانه تولیدی که میگیرید بر حسب پروانه و مدرک دکتر برای شما صادر میشه،مدرک دکتری دامپزشک ونظارتش نباشه شما هم پروانه ای ندارید و صد البته ملت رو میکشید با بی سوادی و ندانم کاریتون...اون دکتری هم که قدر خودشو نمیدونه و قرارداد داخلی با امثال آدمهایی مثل شما میبنده که اولویتشون پر کردن جیبشون حتی به قیمت به خطر انداختن سلامت جامعه‌است،لایق تحصیلاتش نیست.
نظر شما
ادامه