کد خبر: ۷۷۹۰۲
تعداد نظرات: ۱ نظر

حکیم مهر: رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان اردستان از صدور حکم جریمه سنگین ۷۰ میلیارد ریالی برای متخلف عرضه خارج از شبکه مرغ در این شهرستان خبر داد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایسنا، «امید سلامی» اظهار کرد: پرونده عرضه خارج از شبکه یک واحد مرغداری توسط شبکه دامپزشکی به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان اردستان ارسال شد که این موضوع به سرعت مورد رسیدگی قرار گرفت.

وی با بیان اینک در گزارش اعلام شده یک مرغدار اقدام به بارگیری ۵۰۴۰ قطعه مرغ زنده کرده بود، افزود: پرونده این تخلف توسط شعبه اول اداره تعزیرات حکومتی مورد بررسی و اخذ استعلامات قرار گرفت.

رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان اردستان گفت: پس از بررسی‌های انجام شده و با توجه به اینکه مستندات قانونی جهت رد اتهام وارده ارائه نگردید، مرغدار متخلف به پرداخت ۷۰ میلیارد ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم شد.

سلامی تصریح کرد: هرگاه از لحاظ قانونی مقرر شود کالایی در حوزه جغرافیایی خاص مورد استفاده قرار گیرد، کالای مذکور از مکان مورد نظر خارج و یا در جایی دیگر توزیع و مصرف شود، تخلف عرضه خارج از شبکه، صورت پذیرفته که اداره تعزیرات حکومتی، هیچ‌گونه مماشاتی با مرتکبین دخیل در این موضوع ندارد.

وی اضافه کرد: تمام تلاش بر این است تا در چارچوب قوانین و مقررات رسیدگی به پرونده‌ها انجام و صدور احکام نیز در سریع‌ترین زمان به نتیجه رسیده و امکان بازدارندگی بیشتر در جلوگیری از بروز تخلفات نیز مهیا شود.

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
همکار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
0
2
درسته قانون را رعایت نکرده .ولی نمیشد یکم با قاطعیت کمتر برخورد میشد.لطف میکردن همکاران تعزیرات پرونده قاچاق های سیستمی را با قاطعیت برخورد کنند.این مرغدار تولید کننده دیکه از چرخه تولید خارج شد کلا با این حکم.حداقل اونجوری تولید می‌کرد فوقش خارج از محدوده عرضه شده بود‌.تو شهرستان ما هم اکثرا مرغداران خارج از چرخه عرضه می‌کنند یه پارتی از تولیدشان را‌.اگه میخاستیم بخاطر این که شبکه نمونه بشیم تو استان و آمار ارجاع به محاکم قضایی مون رو با بدبخت کردن مردم بالا ببریم ما هم بلد هستیم.
نظر شما
ادامه