کد خبر: ۷۷۸۸۸

حکیم مهر: رییس اداره دامپزشکی شازند از کشف و معدوم سازی یک هزار و 530 کیلوگرم ماهی منجمد غیر بهداشتی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره دامپزشکی شهرستان شازند، «دکتر رضا معینی مقدم» در این خصوص گفت: در جریان نظارت‌های بهداشتی و گشت مشترک کارشناسان اداره دامپزشکی و اداره تعزیرات حکومتی از واحدهای تحت نظارت این شهرستان یک محموله به وزن یک‌هزار و ۵۳۰ کیلوگرم ماهی منجمد که در یکی از واحدهای نگهداری فرآورده‌های خام دامی موجود بود کشف و ضبط شد.

وی ادامه داد: طی بررسی کارشناسان اداره دامپزشکی شازند و با توجه به نگهداری محموله در شرایط غیر بهداشتی و نامناسب، با دستور مقام محترم اقدامات قانونی لازم و نمونه گیری انجام پذیرفت.

رییس اداره دامپزشکی شازند افزود: با استناد به نتیجه آزمایشگاه مرجع اداره کل دامپزشکی استان مرکزی محموله یاد شده غیر قابل مصرف تشخیص داده شد و با حکم مقام قضایی معدوم گردید.

معینی مقدم افزود: شهروندان هنگام خرید و مصرف هر نوع فرآورده‌های دامی به تاریخ تولید، انقضا و مهر دامپزشکی توجه کافی داشته باشند و در صورت مشاهده هر گونه تخلفات بهداشتی در فرآوری، حمل و عرضه فرآورده‌های گوشتی موارد را به اداره دامپزشکی با شماره ۱۵۱۲ اطلاع رسانی کنند.


 

نظر شما
ادامه