کد خبر: ۷۷۸۸۱
تعداد نظرات: ۴ نظر
رئیس انجمن صنفی دامپزشکان شاغل در صنعت دارویی استان تهران در گفت‌وگو با حکیم مهر:
«دکتر علیرضا همایونی‌مهر» افزود: اغلب همکاران ما در صنف دامپزشکی به لحاظ معیشتی و اقتصادی تحت فشار هستند ...

حکیم مهر- محسن طاهرمیرزایی: رئیس انجمن صنفی دامپزشکان شاغل در صنعت دارویی استان تهران در پاسخ به سوال حکیم مهر مبنی براینکه پس از برگزاری انتخابات و تعیین شورای نظام دامپزشکی استانها، انتظار شما از این شورا چیست و این شورا چه رویکردی را باید در پیش بگیرد؟ گفت: «انتظار ما به عنوان انجمن این است که شورای نظام دامپزشکی استان تهران، حراست از حقوق و منافع مسئولین فنی و همکاران فعال در صنعت دارویی را در اولویت اول خود قرار دهد. کمااینکه از نظر ما با توجه به مواردی که فیمابین کارفرما و همکاران ما وجود دارد، حقوق آنها در حال زایل شدن و از دست رفتن است.»

«دکتر علیرضا همایونیمهر» ادامه داد: «امیدواریم که نظام دامپزشکی بتواند ساز و کار پیشنهادی انجمن در راستای الزام کارفرما به ارائه لیست حق بیمه مسئولین فنی را عملیاتی کند تا حقوق و منافع همکاران ما رعایت شود. انتظار ما این است همانطور که تا الان حرکات خوبی را از ناحیه نظام دامپزشکی دیدیم، در دوره جدید نیز بیش از پیش از همکاران ما در برابر کارفرما و در برابر ادارات دولتی که به عنوان مسئول فنی حضور پیدا میکنند، حمایت کند تا شأن و منزلت آنها حفظ شود. برای ما مهمترین مساله دفاع از شأن و منزلت همکاران است.»

وی ضمن اظهار امیدواری از اینکه نظام دامپزشکی در دوره جدید نقش پررنگتری نسبت به قبل ایفا کند، تصریح کرد: «ما میتوانیم نظام دامپزشکی را به عنوان تنها مرجع و تکیهگاه برای صنف دامپزشکی ببینیم که به عنوان یک سازمان غیردولتی اما توانمند در راستای حفظ منافع و دفاع از حقوق اولیه همکاران اقدام کند. با توجه به اینکه غالب همکاران ما در صنف دامپزشکی به لحاظ معیشتی و اقتصادی تحت فشار هستند، امیدواریم که نظام دامپزشکی بتواند از طریق فراهم آوردن تسهیلاتی به ویژه در مورد بیمه تکمیلی و سایر موارد، بار را از دوش همکاران ما بردارد و کمک کند که این افراد به عنوان صنف تحصیلکرده و آکادمیک، کمتر شرمنده خانواده شوند و با آرامش فکری بیشتری بتوانند به عنوان نخستین سد و نخستین نگهبان سلامت جامعه قدم بردارند و فعالیت کنند. این مساله میتواند گام مهمی از سوی نظام دامپزشکی در راستای کمک به همکاران ما باشد.»

دکتر همایونیمهر ضمن اشاره به مطالبات فراوان صنف از شورای جدید نظام دامپزشکی استان تهران، خاطرنشان کرد: «اما همیشه ترجیح من بر این بوده که یک یا دو هدف مشخص را در نظر بگیریم و بعد از اینکه به آن اهداف دست پیدا کردیم، اهداف دیگری را مدنظر قرار دهیم. به هر حال ما هم در جریان هستیم که چقدر فعالیت همکاران محترم ما در نظام دامپزشکی سخت است. در صورتی که بتوانند همین موارد ذکر شده که کار سادهای هم نیست و نیاز به تلاش دارد، تا حد زیادی برای همکاران فراهم آورند و تسهیل کنند، مسلما یک یادگاری خیلی خوب در دور جدید فعالیت خود به جا گذاشتند. چون در نهایت چیزی که از همه ما که مسئولیتی در دست داریم به جا میماند، این است که بتوانیم حرکتی را برای صنف مظلوم و زحمتکش دامپزشکی برداریم تا یک یادگاری برای همکاران باقی بماند. در نهایت از پایگاه خبری حکیم مهر به عنوان یک رسانه گویا و رسانهای که همواره صدای همکاران ما بوده، کمال تشکر را دارم.»

 


انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳
ناشناس
|
Canada
|
۰۰:۳۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۸
2
11
راستی تهران یه انجمن مسئولین فنی بهداشتی داشت با ریاست دکتر ت.....، میخوام ببینم ایشون داره دقیقا چکار میکنه !!
همکلاسی قدیمی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۸
0
3
درود و آفرین ............
برقرار باشی علیرضاجان.
ناشناس
|
United States of America
|
۲۰:۱۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۸
1
2
هرموقع دامپزشکان به عنوان کارفرمایان موسس بیمارستان ،کلینیک و... حق وحقوق همکاران زیر دست رو کامل پرداخت ولیست بیمه ارائه دادن شما هم به حقتون می رسید دراین سازمانهای متولی با نام دامپزشکی تنها چیزی که پیگیری نمی شود حق وحقوق شاغلین این حرفه هست وبی عدالتی وحق خوری درتک تک اعضاهم رسوخ کرده
دکتر ابوترابی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
0
1
احسنت بر این انجمن و هیات مدیره پرتلاش. انشالله که با پیگیری شما منافع همکاران تامین گردد.دکتر ابوترابی
نظر شما
ادامه