کد خبر: ۷۵۵۸۹
تعداد نظرات: ۱۷ نظر
رئيس انجمن صنفی دامپزشکان شاغل در صنعت دارویی استان تهران در گفت‌وگو با حکیم مهر:
«دکتر علیرضا همایونی‌مهر» افزود: پیگیری‌های فراوانی برای رفع مشکل اعمال مالیات برای مسئولین فنی شرکت‌های دارویی انجام دادیم که خوشبختانه این مشکل رفع شد ...

حکیم مهر- محسن طاهرمیرزایی: به  گفته رئيس هیات مدیره انجمن صنفی دامپزشکان شاغل در صنعت دارویی استان تهران، بعضی از همکاران دامپزشک به سبب عدم اطلاع از حقوق و شرح وظایف خود و نیز بعضا در تعداد کمی از همکاران، عدم تسلط کافی به زوایای علمی و فنی و کاربردی کار خود، ازسوی کارفرما مورد بی‌مهری قرار می‌گیرند که انجمن به جد پیگیر رفع این موارد و آشنا کردن همه همکاران با حقوق خود و پیگیری مطالبات آنهاست.

«دکتر علیرضا همایونی‌مهر» در گفت‌وگو با حکیم مهر تصریح می‌کند: «سال گذشته برای مسئولین فنی شرکت‌های دارویی مالیات در نظر گرفته بودند که ما از طریق انجمن، نه‌تنها برای استان تهران بلکه برای کل کشور پیگیری‌های فراوانی را در باب رفع این مشکل انجام دادیم که خوشبختانه به نتایج خوبی هم دست پیدا کردیم و در نهایت این مشکل رفع شد.»

حکیم مهر: آقای دکتر، لطفا کمی بیشتر خود را معرفی کنید.

بنده دکتر علیرضا همایونی‌مهر، متخصص بیماری‌های پرندگان از دانشگاه شیراز، بیش از ۲۰ سال است که تجربه کار کلینیکی و مدیریتی در صنعت دارو و واکسن کشور را دارم. علاقه بنده به این حوزه باعث شد تا مقالات تحقیقی و پژوهشی متعددی را در ژورنال‌های معتبر دنیا، مجلات معتبر داخلی و کنگره‌های جهانی ارائه دهم. همچنین ترجمه چند کتاب مرتبط با صنعت طیور را نیز بر عهده داشتم.

حکیم مهر: از چه زمانی فعالیت در هیات مدیره انجمن صنفی دامپزشکان شاغل در صنعت دارویی استان تهران را آغاز کردید؟

حضور مستمر و طولانی‌مدت من در دل صنعت دارو و واکسن کشور و بخش خصوصی باعث شده که از دغدغه ذهنی بسیاری از همکاران مطلع شده و آنها را از نزدیک لمس کنم. لذا با صحبت‌هایی که همکاران محترم با اینجانب داشتند، زمستان سال گذشته در انتخابات شرکت کرده و به‌عنوان رئيس هیات مدیره انجمن صنفی دامپزشکان شاغل در صنعت دارویی استان تهران انتخاب شدم. خوشبختانه سایر اعضای هیات مدیره نیز از افراد سرشناس، خوشنام و فعال در صنعت دارویی کشور هستند. در طی مدت کوتاهی که از عمر حضور بنده در هیات مدیره جدید انجمن می‌گذرد، موفق شدیم که برخی کارها و وظایفی را که برعهده این انجمن بوده، به خوبی انجام دهیم و پیش ببریم.

حکیم مهر: هدف از تشکیل انجمن صنفی دامپزشکان شاغل در صنعت دارویی استان تهران چیست؟

مطابق با اساسنامه، وظایف مشخصی به انجمن محول شده که هیات مدیره جدید و شخص اینجانب خود را موظف به پیگیری آنها کردیم. این وظایف شامل کوشش در جهت استیفای حقوق و خواست‌های مشروع و قانونی اعضا بوده که در این راستا هیات مدیره جدید جلسات و نامه‌نگاری‌ها و پیگیری‌های متعددی را با سازمان دامپزشکی کشور و سازمان نظام دامپزشکی برگزار کرده تا حقوق و مزایای همکاران حراست و منافع آنان تامین شود که انشاءالله به جاهای خوبی هم خواهد رسید.

وظیفه دیگر انجمن برنامه‌ریزی و پیگیری ارتقای سطح علمی و مهارت اعضای انجمن است که در این باب هم در سال جاری چندین جلسه با مدیران کل محترم دفتر دارو و درمان سازمان دامپزشکی و همینطور معاونت محترم تشخیص و درمان سازمان دامپزشکی، ریاست محترم نظام دامپزشکی استان تهران و مسئولین محترم سازمان نظام دامپزشکی کشور برگزار کردیم. خوشبختانه اقدامات آموزشی بسیار خوبی در راستای ارتقای سطح علمی و دانش همکاران عزیز ما صورت خواهد گرفت که در آینده به تفصیل خدمت دوستان اعلام خواهد شد.

حکیم مهر: مهمترین چالش‌های دامپزشکان شاغل در صنعت دارویی استان تهران چیست؟

به عقیده من یکی از مشکلات این است که متاسفانه بعضی از همکاران محترم به سبب عدم اطلاع از حقوق و شرح وظایف خود و نیز بعضا در تعداد کمی از همکاران، عدم تسلط کافی به زوایای علمی و فنی و کاربردی کار خود، ازسوی کارفرما مورد بی‌مهری قرار می‌گیرند که انجمن به جد پیگیر رفع این موارد و آشنا کردن همه همکاران با حقوق خود و پیگیری مطالبات آنهاست. در همین راستا از خود بنده تا سایر دوستان سعی کردیم که همیشه در دسترس اعضای انجمن باشیم تا در زمان مناسب کمک‌های لازم را به دوستان برسانیم.

یکی دیگر از وظایف انجمن، تلاش در جهت بررسی و تحقیق درخصوص مشکلات و نارسایی‌های کاری اعضای انجمن است. ما سعی کردیم با راه‌اندازی گروه در صفحات اجتماعی و نیز در دسترس بودن دائم کلیه اعضای هیات مدیره، کمک‌های لازم را به اعضای انجمن بکنیم و درهمین راستا نیز تاکنون در پاسخ به مراجعات متعددی که صورت گرفته، همکاران در حد بضاعت راهنمایی‌های لازم را انجام داده‌اند.

حکیم مهر: مهمترین اقدامات انجمن صنفی دامپزشکان شاغل در صنعت دارویی استان تهران چه بوده است؟

مایل هستم از طریق پایگاه خبری حکیم مهر که پرمخاطب‌ترین رسانه دامپزشکی و صنعت دام و طیور کشور است، اعلام کنم که در طول مدت بسیار کوتاهی که افتخار خدمت به همکاران عزیز را داشتیم، تمام تلاش ما این بوده که بتوانیم با پرهیز از شعارگرایی، اقدامات عملی انجام داده و اعضای انجمن را در جریان امور قرار دهیم. در همین راستا برای اطلاع اعضای انجمن، بیشتر نامه‌نگاری‌ها در داخل گروه‌های موجود در صفحات اجتماعی قرار داده می‌شود. به عنوان مثال درخصوص اعمال مالیات برای مسئولین فنی شرکت‌های دارویی که در گذشته صورت گرفته بود، نه‌تنها برای استان تهران، بلکه برای کل کشور پیگیری‌های فراوانی را در باب رفع این مشکل برای همکاران عزیزمان از سوی مسئولین مرتبط انجام دادیم که خوشبختانه به نتایج خوبی هم دست پیدا کردیم و در نهایت این مشکل رفع شد.

 درخصوص حقوق و دستمزد و اقدامات آموزشی نیز پیگیر امور هستیم و الحق که همکاری‌های بسیار خوبی را از جانب سازمان دامپزشکی کل کشور و بالاخص معاونت محترم تشخیص و درمان و مدیرکل محترم دفتر دارو و درمان سازمان دامپزشکی و همچنین ریاست محترم نظام دامپزشکی استان تهران و مدیران نظام دامپزشکی کل کشور با این انجمن صورت گرفته است.

مسلما هدف بنده و سایر همکاران برداشتن چند قدم در راستای منافع همکاران عزیز در حد توان این انجمن است که امیدواریم با کمک همه اعضای انجمن، این امر میسر شود. ما معتقدیم که عمر مسئولیت به مانند ابر بهار کوتاه و در گذر است، لذا همه اعضای هیات مدیره به صورت تمام و کمال در خدمت همکاران عزیز هستیم.

حکیم مهر: به‌عنوان حرف آخر...

 در پایان از شما و رسانه معتبر حکیم مهر بابت این فرصت که در اختیار بنده قرار دادید تا به معرفی و بیان مسائل مربوط به انجمن صنفی بپردازم، تشکر می‌کنم و امیدوارم همیشه موفق و سربلند باشید.

حکیم مهر: ممنون از وقتی که در اختیار ما قرار دادید.

 

انتشار یافته: ۱۷
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۶
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۰۵:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۹
15
1
انجمن صنفی دارویی استان تهران اولین و تنها انجمنی بود که به دلیل نیاز اعضای آن برای دوره آشنایی با سامانه های سازمان دامپزشکی آنرا بدون هزینه برای همکاران برگزار نمود و تا کنون انجمنی نبوده که با هماهنگی های صورت گرفته هزینه مالی دوره ها را برای اعضای خود حذف نماید ، کار انجمن ها چنین کارهایی باید باشد نه اینکه برای نگه داشتن دامپزشکان زیر یوغ قوانین کارگری و کارفرمایی تلاش کند و شأن و منزلت آنها را زیر سوال ببرد
برخی هستند که از انجمن فقط دشمنی با روسای سازمانها و نامه های بی سر و ته زدن را بلدند و حذف هر همکاری که به خر آنها بگوید یابو
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۹
دقیقا مثل انجمن صنفی مسوولین فنی بهداشتی استان ....... که به نوعی نبودنش برای اعضا اطمینان خاطر بیشتری ایجاد می کند تا بودنش. کلا تحت سیطره چند نفر می باشد وعملا آبروی همکار بودن را برده اند. مدیر آن نیز اصلا شغل مسوول فنی بهداشتی ندارد و دریک شرکت دانش بنیان کار می کند ولی
......
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۹
عزیزم کاملا مشخصه که نظر شما با جهت گیری و سو گیری منفی داده شده. انجمن نوپا چه اقدامی در راستای بردن زیر یوغ کارفرما انجام داده؟ و چه دشمنی که کسی خبر ندارد؟؟ چرا بی انصافی می کنید. من از نزدیک کل هیات مدیره را می شناسم. افراد شریف و شناخته شده و پیگیری هستند
دکتر سید محمد علویان
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۹
دوست عزیز ای کاش وقتی نقدی می کنیم خود را معرفی کنیم. نطر شما کاملا با عناد و دشمنی همراه است که صدالبته از سرخیرخواهی صحبت نفرمودین. برادر دیکته نانوشته غلط ندارد. من ایشان و سرکار خانم دکتر ماپار را سالهای زولانی است که می شناسم. هر 2 از خوش نام ها و افراد علمی و متخصص هستند. انتظار دارید این انجمن وظیفه سازمان دامپزشکی و نظام و را بر عهده بگیرد. شما چندبار به این همکاران یا سایرین نقد و پیشنهاد منصفانه ارائه کرده اید؟ کاش کمی انصاف در بیان نطرات خود داشته باشیم.
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۰۷:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۰
اووووووووووه چه خبره اینجا
خدایی کسایی که اومدن جواب به من دادن یکبار کامنت من. و خوندن؟ نه خدایی خوندی یا فقط آتش به اختیار عمل کردی
دیدی کامنت هات منتشر نمیشه از افعال معکوس استفاده کردی
اولا که این انجمن نوپا نیست و نزدیک چهار پنج ساله تشکیل شده حالا تو محاسبات شما پنج سال رقم حساب نمیشه باید دید تو کدوم سیاره زندگی می‌کنی

دوم اینکه فردی که به سفارش آن آقای کشتارگاه دار همکاران مسئول فنی را زیر یوغ قوانین کارگری برد همان آقای معروف است که حتی مسئول فنی هم نیست و ما اسمش رو گذاشتیم سیمیتقو خودش می‌دونه برای چی !
حالا میخواد از زیر بار خیانتی که کرده شونه خالی کنه یه داستان دیگه است

پس برای پاسخ نوشتن از این به بعد یکبار مطالب رو میخونم و بعد جواب میدیم و دیگه وقتی کامنت های ما منتشر نمیشه از افعال معکوس استفاده نمی‌کنیم

اللهم یقرا الفاتحه والسلام
دکتر امیر کاشمری
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۰
آخه آقا یا خانمی که اسمت رو هم از ترست نمی نویسی. کشتارگاه و آقای سیمیتقو و... چه ربطی به این گزارش داره؟
هاشم خان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۹
6
1
آخه قربونت یه چیزی بگو که بگنجه؛
الان یعنی تمام افرادی که در هر صنفی مشغول کار هستند متخصص در ضمینه حقوق اداره کار هستند!!
م. ر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۹
3
8
علیرضا از همان دوره عمومی که نماینده ورودی ما بودند، پیگیر حل مشکلات دانشجویان بودند. بهترینها را برای ایشان آرزومندم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۰
فکر کنم ورودی ۷۷ دوره عمومی گرمسار در کنار دکتر همایونی مهر عزیز و کاردرست، نماینده پرتلاش و خستگی ناپذیر و بشدت پیگیر دیگری هم داشت. با آرزوی توفیق برای هر دو نماینده ۷۷ گرمسار.
نا شناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۹
3
6
با عرض سلام و خسته نباشید، اگر امکان دارد نحوه عضو شدن در این انجمن را اعلام فرمائید.
دکتر رضا اشرفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۹
0
4
آقای دکتر همایونی مهر ضمن عرض تبریک. سالهای طولانی است که از نزدیک با شما آشنا هستم در عین جوانی با بلوغ کاری و پیگیری و توان علمی مناسب. امیدوارم با حضور شما و سایر اعضای جدید انجمن قدم‌های مثبتی برای صنف دامپزشکی برداشته شود.
دکتر سید علی شاهمیری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۹
0
5
دکتر همایونی مهر عزیز و پرتوان شما جزو افراد خوشنام و فعال بخش خصوصی هستید که برای شما آرزوی موفقیت دارم.
آرام منافی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۹
0
5
دکتر همایونی مهر عزیز امیدوارم مثل همیشه موفق باشی. در حالت واقع بینانه انتظار خاصی نمی توان از انجمن ها و تشکلها داشت اما همین برداشتن گامها خود اقدام مثبتی هست. برای شما همکار محترم آرزوی موفقیت دارم.
دکتر مهدی علومی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۹
0
2
دکتر همایونی مهر عزیز برای شما و کل هیات مدیره محترم آرزوی موفقیت دارم. یادم هست چندسال پیش که به عنوان پژوهشگر برتر معرفی شدین با تمام وجود و بدون چشمداشت مقاله پایان نامه من را ادیت نهایی کردین و مدیون شما هستم. بدون شک این انجمن با حضور شما و سایر همکاران محترم موفق خواهد بود
الله یار صمدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۹
0
3
خوش برخورد، پیگیر و بدون ادعا. یک همکار حرفه ای و دوست داشتنی. شک ندارم که شما همه تلاش خود را می کنی و صدالبته انتظار زیادی از انجمن داشتن صحیح نیست. برای شما آرزوی موفقیت دارم.
پاسخ ها
همکار متخصص داخلی دام بزرگ
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۰
دکتر علیرضای عزیز کاربلد ، باهوش، فنی و دلسوز ما کسی است که هیات علمی استان مرکزی رو علی رغم مزایاش هم برای خودش و هم برای خانواده، رها کرد تا به صنف دامپزشکی کرامت ببخشه. آفرین دکتر پرصلابت و برقرار باشی برادر.
دکتر سید محمد ابراهیم پور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۹
0
4
همکار عزیز و ارجمندم جناب آقای دکتر همایونی مهر از شنیدن حضور شما در انجمن در قامت رییس انجمن فوق الذکر خرسند شدم. امیدوارم همان گونه که در طبابت طیور و پرندگان زینتی و مدیریت فروش خبره هستید در این انجمن هم منشا خیر و برکت باشید. نیک می دانم در پستهایی که بودجه و... دارند کار کردن سخت می باشد حال چه برسد به انجمنی که بودجه و انتفاعی ندارد. به هر حال برای شما و سایر همکاران خوب شما آرزوی موفقیت دارم.
نظر شما
ادامه