کد خبر: ۷۷۴۵۷
تعداد نظرات: ۳ نظر

حکیم مهر: رئیس شبکه دامپزشکی گناباد، گفت: درمانگر غیرمجاز فاقد مدرک تخصصی دامپزشکی به علت اقدام به درمان به مراجع قضایی معرفی شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان خراسان رضوی، «دکتر محمدرضا متقی» اظهار داشت: با توجه به گزارشات و اعتراضات همکاران دامپزشک بخش خصوصی و به دنبال دریافت گزارش‌هایی مبنی بر فعالیت غیر مجاز این متخلف به عنوان درمانگر دامپزشکی، با هماهنگی و حضور پلیس آگاهی، وی در حین انجام درمان دستگیر شد.

وی، گفت: علی‌رغم دادن تذکرات قبلی و تعهد کتبی مبنی بر عدم فعالیت در کارهای درمانی دامپزشکی، نامبرده بازهم اقدام به درمان غیر مجاز نموده است و پرونده فرد مذکور به همراه مستندات جهت رسیدگی به مراجع قضایی ارجاع شد.

متقی، در پایان بیان داشت: برابر مفاد ماده های 10،11و 12 قانون سازمان دامپزشکی کشور؛ اشتغال به امور درمان و مایه کوبی دام ها مستلزم اخذ پروانه های قانونی از سازمان دامپزشکی می باشد و در غیر اینصورت با تقاضای سازمان دامپزشکی افراد عامل در این حوزه ها تحت تعقیب قانونی قرار می گیرند و برخوردهای قضایی لازم با آنها صورت می پذیرد.

 

انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Norway
|
۱۹:۲۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۵
0
1
خب پس چرا در همین شهر با فردی که کلینیسین هست و عقب ماشینش پر دارو هست برخورد نمیشه!؟
هاشم خان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۵
2
2
خوبه که چنین افراد متخلف اما مستعدی رو به گذروندن دوره های آموزشی هدایت کرد تا با وجود این توانایی و علاقه به فعالیت دامپزشکی بدون داشتن تحصیلات؛بشه هدایتشون کرد تا بجای تخلف ‌‌و فعالیت غیر مجاز ؛به عنوان دستیار و تکنسین نزد یک دکتر دامپزشک استفاده مفید ازشون کرد و تشویق بشن تا استعدادشون رو در راه قانونی استفاده و بارور کنند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۶
0
0
در همین شهر یک داروخانه دار کالبدگشایی طیور انجام میده ......... ولی با این داروخانه دار برخورد نمی کنند
نظر شما
ادامه