کد خبر: ۷۷۴۳۲

حکیم مهر: «دکتر سید مهدی سرکشیک» سرپرست اداره کل دامپزشکی استان قم به همراه «مهندس محمدرضا حاجی رضا» رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان با «دکتر مجتبی نوروزی» معاون وزیر و رئیس سازمان دامپزشکی کشور دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان قم، در این دیدار معاون وزیر در راستای اقدامات بهداشتی و قرنطینه ای گفت:  تشدید اقدامات کنترلی در نقل و انتقال دام بویژه در مجتمع دامشهر مورد تاکید است.

رئیس سازمان دامپزشکی در پاسخ به درخواست رئیس سازمان جهاد کشاورزی قم جهت واردات گوساله، ضوابط و شرایط لازم را در این خصوص بیان داشت و پیشنهاد کرد سازمان جهاد کشاورزی قم برنامه ریزی های لازم جهت معرفی متقاضیان واردات دام طبق ضوابط سازمان دامپزشکی را انجام دهد.

در راستای این دیدار، سرپرست دامپزشکی استان قم با معاونین سازمان، مدیران کل حراست، امور مالی، طرح و برنامه، دفتر نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی، بهداشت و بیماری های طیور، دارو و درمان، قرنطینه و امور بین الملل، بهداشت و مدیریت بیماری دامی، فن آوری اطلاعات، ارتباطات و تحول اداری، معاون بازرسی و سایر قسمت های سازمان دیدار، گفتگو و تبادل نظر کردند.



نظر شما
ادامه