کد خبر: ۷۷۳۰
تعداد نظرات: ۱ نظر

حکیم مهر - معاون برنامه‏ریزی استاندار تهران از کنترل و رصد دائمی بازار فروش حیوانات تهران در خیابان مولوی خبر داد.
نعمت‏الله ترکی اظهار داشت: بر اساس آخرین اخبار واصله پیرامون یافتن وحوش در تهران، باید گفت که این حیوانات متعلق به افرادی است که به صورت غیرقانونی نسبت به تهیه و نگهداری آنها اقدام کرده‏اند.
وی ادامه داد: این حیوانات با خلق و خوی وحشی ذاتی خود پس مدتی هم به لحاظ هزینه نگهداری و هم به لحاظ امنیتی صاحبانشان را با مشکلاتی عدیده مواجه می‏سازند.
ترکی اضافه کرد: نحوه خرید این وحوش که طبعا قانونی نیست، موجبات عدم مراجعه صاحبان آنها به مراکز مشخص برای تحویل را فراهم ساخته و رهاسازی در معابر به عنوان بهترین راهکار قانون‏گریزی در نظر گرفته می‏شود.
معاون برنامه‏ریزی استاندار تهران با رد شایعه فرار این وحوش به هنگام جابه‏جایی از باغ‏وحش اظهار داشت: شایعات موجود مبنی بر فرار این وحوش از فقس‏های نگهداری به هنگام جابه‏جایی صحیح نیست؛ چراکه این اقدامات با تمهیداتی حساب شده صورت می‏گیرد.
وی از رصد و کنترل مراکز فروش حیوانات در استان تهران خبر داد و افزود: این مهم با تلاش مسئولان محیط زیست استان تهران به طور دائم در حال رصد است.
ترکی ادامه داد: خوشبختانه این نهاد درخصوص حوادث اخیر کارکردی مناسب از خود نشان داد و ورای اتفاقات اخیر تاکنون مورد دیگری در استان تهران مشاهده نشده است.

 

خبر مرتبط :

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
-
|
۱۰:۱۴ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۰
0
0
اوضاع خراب است و ما دائما اینو می دونیم و رصد می کنیم
نظر شما
ادامه