کد خبر: ۷۷۲۳۹
تعداد نظرات: ۳ نظر

حکیم مهر: «د‌کتر سیدرضا موسوی» مدیرکل دامپزشکی استان با همراهی «دکتر محمدمسعود مامن پوش» رئیس اداره برنامه و بودجه، «دکتر سید جواد طباطبایی» سرپرست اداره بهداشت و مدیریت بیماری های دامی و «مهندس رسول زکیان» رئیس اداره امور اداری، رفاه و پشتیبانی دامپزشکی اصفهان با معاون وزیر و رئیس سازمان دامپزشکی کشور دیدار و ضمن ارائه گزارش مبسوطی از عملکرد دامپزشکی استان اصفهان در حوزه های مختلف از جمله برگزاری اردوهای جهادی ملی و استانی، 14 مهرماه روز ملی دامپزشکی و برگزاری یادواره شهدای والامقام سازمان دامپزشکی کشور، پیرامون موضوعات تخصصی حوزه دامپزشکی نیز گفتگو و تبادل نظر نمودند.

در ادامه دکتر موسوی و همراهان با حضور در محل دفتر «دکتر آرش آذرنوش» مدیرکل دفتر برنامه و بودجه و مطالعات اقتصادی این سازمان با وی دیدار و با ارائه گزارش عملکرد در حوزه بودجه و اعتبارات، پیشنهادات کاربردی با دید افزایش سقف اعتباری با توجه به سهم ۱۰ درصدی تولیدات حوزه دامپزشکی استان در سطح کشور و... را ارائه نمودند.

سپس مدیرکل دامپزشکی استان اصفهان در دیدارهای جداگانه با «مهندس اکبرپور» مدیرکل حوزه ریاست، حقوقی و ارزیابی عملکرد، «دکتر کرمی» مدیرکل دفتر بهداشت و مدیریت بیماری های طیور، زنبور عسل و کرم ابریشم، «دکتر غریب» سرپرست گروه هماهنگی امور استان‌ها، «دکتر شریعتی» مشاور معاون وزیر و رئیس سازمان دامپزشکی کشور در امور مجلس شورای اسلامی با آنان پیرامون مشکلات پیش روی استان و مسائل مختلف حوزه دامپزشکی به گفتگو و تبادل نظر پرداختند.

دکتر سید رضا موسوی و همراهان همچنین با حضور در محل معاونت بهداشتی و پیشگیری سازمان، با «دکتر حسن اختیار زاده» سرپرست معاونت بهداشتی و پیشگیری سازمان دامپزشکی دیدار نمودند.

در این دیدار دکتر موسوی ضمن ارائه گزارش عملکرد فنی دامپزشکی استان اصفهان، در خصوص سهم شاخص استان در تولید و صادرات فرآورده های دامی کشور تحت نظارت بهداشتی دامپزشکی اشاره و پیرامون موضوعات مختلف دیگری گفتگو و تبادل نظر نمودند.

 


انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۶
1
8
از فردا مد میشه همه بیان و گزارش ماموریت خود به سازمان را بدهند.
آخه خبر گیر نمیاد؟ این خبر هست ؟
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۴:۲۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۷
شما به کارتون برسین در این کارها مداخله نکنید.
مسول فنی فروشگاهی و بازار روز شاغل شهرستان شاهین شهر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۶
0
1
ثمره و آخر ش چی شد؟ ما خیلی وقت نداریم دکتر
نظر شما
ادامه