کد خبر: ۷۷۲۱۱
تعداد نظرات: ۱ نظر

حکیم مهر: مدیرکل دفتر نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی سازمان دامپزشکی کشور در معیت «دکتر محقق» معاون این دفتر در یک سفر یک روزه وارد شهرکرد شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان چهارمخال و بختیاری، وی در بدو ورود به شهرکرد هدف از سفر خود را بررسی طرح تکمیل زنجیره ارزش آبزیان در استان عنوان نمود.

دکتر تبرایی در بازدید از یک مجموعه در حال ساخت بسته بندی آبزیان و یک کارخانه تولید خوراک آبزیان در شهرکرد، ضمن بررسی کلیه نقاط این کارخانه ها، نواقص موجود را به مسئولین آن گوشزد نمود.

وی گفت: برای گرفتن مجوز صادرات به کشورهای دیگر نظیر روسیه، اتحادیه اروپا و چین باید استانداردهای مد نظر این کشورها را رعایت نمایید.

مدیرکل دفتر نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی سازمان دامپزشکی کشور همچنین از یک سردخانه در حال ساخت نیز در قطب صنعتی شهرکرد بازدید و نکات فنی مربوطه را جهت بهبود فرایند انجام کار و رعایت دستورالعمل های سازمان دامپزشکی کشور عنوان نمود.

شایان ذکر است استان چهارمحال و بختیاری قطب تولید آبزیان در کشور بوده و تولید خوراک آبزیان در این استان نیز در سالیان اخیر رشد چشمگیری داشته است

 


انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۴
ناشناس
|
Finland
|
۱۲:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۴
0
0
کاش عنوان کسایی که تو عکس هستن رو هم میزدن ما بدونیم چکاره ان؟
البته جز مدیرکل و رئیس نظارت
نظر شما
ادامه