کد خبر: ۷۷۰۶۸
تعداد نظرات: ۴ نظر

حکیم مهر: سرپرست اداره دامپزشکی شهرستان کرج از پلمب 3 شرکت تولید و بسته بندی فرآورده های گوشتی به دلیل تخلفات بهداشتی دامپزشکی در کرج خبر داد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره دامپزشکی شهرستان کرج، «دکتر فردین حسین زاده» افزود: در بازرسی های ادواری و سرزده کارشناسان واحد نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی این اداره، 3 شرکت بسته بندی مواد پروتئینی به دلیل تخلفات بهداشتی و عدم رعایت ضوابط دامپزشکی با دستور مراجع قضایی پلمپ شد.

وی با اشاره به اهمیت شیوع بیماری های مشترک بین انسان و دام گفت: به دلیل به خطر افتادن سلامت جامعه، شرکت های بسته بندی مذکور به دلیل  تقلبات گسترده، عدم حضور مسئول فنی در هنگام تولید و بسته بندی فرآورده خام دامی، نواقص متعدد بهداشتی و تهدید علیه بهداشت عمومی  توسط کارشناسان دامپزشکی و نیروی انتظامی پلمپ گردید.

حسین زاده اظهار کرد: در راستای انجام وظایف حاکمیتی و تحقق اهداف نظارتی دامپزشکی و به منظور برخورد قاطع با هر گونه تخلف بهداشتی در امر عرضه فرآورده‌های خام دامی، بازدید و نظارت از مراکز و کارگاه های تولیدی به صورت مستمر انجام می‌شود.

وی در پایان گفت: با توجه به اهمیت گزارش‌های مردمی در کشف موارد غیر مجاز و نیز ارتقای سطح بهداشت عمومی، از کلیه شهروندان درخواست داریم تا  ضمن  توجه به تاریخ تولید و مصرف  مواد پروتئینی در هنگام خرید ، در صورت مشاهده تخلفات و موارد مشکوک در زمینه فرآورده‌های خام دامی، مراتب را از طریق تلفن   1512 و سامانه پیامکی 1000405099    به  اداره  دامپزشکی شهرستان اطلاع دهند.


انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۲
0
13
وقتی دریافتی ها درست نباشد و اهرم فشار در دست کارفرما باشد همین می شود و برای هیچ دامپزشکی نمی صرفه با حقوق 5 -6 میلیونی از صبح تا شب حضور داشته باشه مگر اینکه حقوق طبق تعرفه داده بشه
پاسخ ها
احمدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۳
اگر معاون فنی سابق ما با چنین داستانی روبرو میشد؛
ابتدا دو دامپزشک را از کار اخراج میکرد؛
سپس هر دو را به هیئت بدوی میفرستاد؛
آنگاه هیئت بدوی با درخواست ایشان؛حکم اخراج را به شکل قانونی صادر میکرد؛
آنگاه شرکتها مجددا با دو دامپزشک جدید؛ادامه فعالیت میدادند...
چنین گفت:معاون فنی!
دامپزشک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۲
6
2
درود بر دکتر حسین زاده همیشه درصحنه وتیم همراهش
MONA
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۲
3
3
لطفن اسم و مارک اون سوسیس و کالباس رو بدید ، اگه واقعن دلسوز هستید باید مردم مطلع بشن نه که فقط خبرو پخش کنید ! مردم باید بفهمن تا هر مارک آشغالیو نخرن ! شما بیایید تو این بازار روز های سنتی مثل چهارشنبه بازار جمعه بازار و .. کلی سوسیس و کالباس میفروشن مارک های متفرقه ، مردم هم میخرن ، خب باید آگاه بشن چه مار‌کی آشغاله و تخلف میکنه .
نظر شما
ادامه