کد خبر: ۷۶۹۱۰
تعداد نظرات: ۴ نظر

حکیم مهر: رئیس شبکه دامپزشکی نقده از صدور رای و محکومیت ۳ ماه حبس تعزیری برای ۹ واحد مرغ زنده فروش در شهر محمدیار خبر داد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، «علی قلی زاده» رئیس شبکه دامپزشکی نقده گفت۹ واحد مرغ زنده فروش در شهر محمدیار با صدور رای و محکوم به ۳ ماه حبس تعزیری و تبدیل رای تعزیری به انجام خدمات عمومی رایگان شامل تهیه بسته معیشتی برای فقرا به ارزش ده میلیون ریال شده اند.

وی افزود: این اقدام برای جلوگیری از بروز و انتشار برخی از بیماری‌های مخاطره آمیز در جمعیت طیور صنعتی شهرستان جلوگیری از فروش مرغ زنده در سطح شهر صورت گرفته که با عوامل فروش مرغ زنده برخورد قانونی صورت می‌گیرد.

قلی زاده با اشاره به اینکه آنفلوانزای فوق حاد پرندگان از بیماری‌های مشترک بین انسان و دام است، اضافه کرد: این بیماری در صورتی که کنترل نشود، می‌تواند خسارات سنگینی به صنعت طیور وارد کرده و تبعات شدیدی از نظر بهداشتی برای جامعه بوجود آورد و از راه‌های مهم انتقال این بیماری تردد‌های کنترل نشده پرندگان زنده است.

رئیس شبکه دامپزشکی نقده در ادامه گفت: به همین منظور بازرسان واحد نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی این شبکه در اجرای گشت‌های نظارتی مشترک از فروش مرغ زنده در سطح شهر جلوگیری می‌کنند و متخلفان برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی می‌شوند.

 

انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دامپزشک نقدهی
|
Estonia
|
۰۸:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
1
3
بحث اول مرغ ها از کدوم مزغداری خارج شده .!؟؟
بحث دوم از قدیم یک بیمارستان و کلیسن طیور خودش برای گرفتن حق ویزیت خودش از مرغداران مرغ زنده میگیره و مرغ می فروشه به زنده فروش ها تا پول خودش نقد بگیره …
بحث دوم همکار محترم مسئول فنی مرغداری گواهی کشتار بیشتر از ظرفیت ماشین می نویسه تا مرغ راحت از مرغداری خارج بشه پولش میگیره
پاسخ ها
دامپزشک دولتی
| Germany |
۱۱:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
مرغداران که مرغ زنده تحویل زنده فروش ها داده اند رو هر ماهه به تعزیرات معرفی کرده اند. سال گذشته مجموعا ۳۸۰ هزار قطعه مغایرت آمار جوجه ریزی ، قرنطینه و تحویلی کشتارگاه بوده که همشون پرونده تعزیری براشون تشکیل و منجر به صدور رای شد آقای دامپزشک نقدهی!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
خدمت ان همکار عزیز دولتی که اگر مجازات و نظارت شما دوستان ارجمند درست بود دوباره این انقاق نمی افتاد …متاسفانه انتقاد از همکاران دولتی سخت شده اگر نظارت باشد چطور می شود در پنجشنبه بازار محمدیار ، جمعه بازار نقده مرغ زنده صنعتی فروخته شود شایید خبر ندارد شبکه محترم یا در حوزه نظارت شان نیست …داروهای دامپزشکی در بازار فروخته می شود شاید شعبه سیار زده یکی از همکاران …چطور ممکن است روبروی شبکه نقده تخلف در داروخانه ها و مطب اتفاق می افتد از پنجره اتاق ریس ، معاونش دیده می شود و سکوت ، بی تفاوتی حکم فرماست …از کی واکسن طیور داروخانه بفروش می رسد از کی امار خرید و فروش واکسن مرکز مایه کوبی طیور با میزان ظرفیت مسئول فنی مرغداری مغایرت دارد ...................
مددزاده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
1
2
سلام و خدا قوت

زنده باد دوست و همکار قدیمی،امیدوارم با حضور شما تمام مشکلات دامپزشکی شهرستان نقده حل بشه همچنان که در سایر شهرها حل کردید.

خدا قوت و خسته نباشید
نظر شما
ادامه