کد خبر: ۷۶۷۹۹
تعداد نظرات: ۴ نظر
در دیدار با همکاران اداره کل دامپزشکی سیستان و بلوچستان:
«دکتر مجتبی نوروزی» برنامه‌های ‍‌محوری تحول سازمان دامپزشکی کشور را در سه محور «اصلاح و بازمهندسی ساختارها»، «اصلاح و بازمهندسی فرآیندها» و «اصلاح و بازمهندسی ماموریت‌ها» بیان کرد ...

حکیم مهر: «دکتر مجتبی نوروزی» معاون وزیر و رئیس سازمان دامپزشکی کشور در ابتدای نشست با همکاران اداره کل دامپزشکی سیستان و بلوچستان، یادی از غزه و مظلومیت مردم غزه و مسلمان‌کشی که یهودیت به راه انداخته شروع کرد و گفت: در هر مجلس و محفلی تکلیف شرعی همه ماست و باید در مورد تبیین این مظلومیت اقدام کرد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی سازمان دامپزشکی، وی با ابراز حمایت کامل از دامپزشکی در بخش دولتی و خصوصی و همچنین تلاش همه جانبه در جهت اعتلای حرفه دامپزشکی و امنیت شغلی دامپزشکان تاکید جدی کرد و برنامه‌های ‍‌محوری تحول سازمان دامپزشکی کشور را سه محور برای توسعه و ارتقاء کشور بیان نمود.

دکتر مجتبی نوروزی این سه محور را «اصلاح و بازمهندسی ساختارها»، «اصلاح و بازمهندسی فرآیندها» و «اصلاح و بازمهندسی ماموریت‌ها» در تبدیل کشور به جایگاه اول منطقه در آسیا عنوان کرد.

وی ضمن تشکر از زحمات همکاران دامپزشکی استان به عنوان خط مقدم دروازه سلامت کشور اذعان داشت: شما خط مقدم بهداشت و سلامت مردم هستید و اگر در تامین فرآورده‌های خام دامی مصرفی مردم، بهداشت و سلامت را حفظ کنیم آنگاه: بیماری های عفونی و تخت‌های بیمارستانی کم خواهد شد.

دکتر نوروزی به حجم بالای قابلیت سرمایه‌گذاری در صنعت آبزی پروری در سطح کشور اشاره نمود و در این خصوص به اهمیت سواحل مکران تاکید کرد.

دکتر نوروزی در ادامه اذعان داشت: سواحل جنوبی به دلیل اینکه شرایط آبزی‌پروری بهتری دارد اگر بخوبی به آن توجه شود شاهد توسعه در اقتصاد کشور خواهیم بود چرا که اقتصاد دریا پایه می‎‌تواند به اندازه دو برابر اقتصاد نفت درآمد داشته باشد.

وی با تاکید بر درجه اهمیت استان سیستان و بلوچستان اظهار کرد: باید به استان سیستان و بلوچستان توجه ویژه شود چرا که می‌تواند بخش عمده اقتصاد کشور ایران را در حوزه آبی و هم در داخل کشور از آبزی‌پروری گرفته تا گوشت، شیر و .... را تامین کند.

وی با اشاره به ابلاغیه مقام معظم رهبری در خصوص سیاست‌های اقتصاد دریا پایه و تاکید بر اهمیت سواحل مکران گفت: همچنین باید مدیران و مسئولین دستگاههای اجرایی به این دریا توجه ویژه کنند.

 


انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳
کارمند
|
France
|
۰۹:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
1
7
لطفا سقف حقوق برای کارمندان هفت میلیون و هشت میلیون بردارید هرگونه افزایش حقوق در طول سال شامل حال ما نمیشود
مسول فنی فروشگاهی و بازار روز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۲
0
1
انبار دار ما ۱۲ تومان میگیره ۵ روز off هم در ماه داره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۲
0
1
خداییش اینا یعنی چی ؟ و چه کاربردی داره ؟ و اگر رئیس سازمان پنج سال بعد به همین استان برگرده تحولی رو شاهد خواهد بود ؟
«اصلاح و بازمهندسی ساختارها»، «اصلاح و بازمهندسی فرآیندها» و «اصلاح و بازمهندسی ماموریت‌ها»
همکار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۴
0
1
دوام مدیریت سازمان تا ده سال اگر باشه و این صحبتها مبنای علمی و تعهد را داشته باشه امیدوار باشید وگرنه این حرفها همیشه مطرح میشه فایده ای برای ما همکاران و مردم ندارد
نظر شما
ادامه