کد خبر: ۷۶۷۹۵
رئیس سازمان دامپزشکی کشور در دیدار با استاندار سیستان و بلوچستان:
«دکتر مجتبی نوروزی» با بیان اینکه مراقبت فعال دامپزشکی مانع از بروز خسارات‌ و بیماری‌ها می‌شود، بر اهمیت پیشگیری از شیوع هر بیماری تأکید نمود ...

حکیم مهر: «دکتر مجتبی نوروزی» معاون وزیر و رئیس سازمان دامپزشکی کشور با «دکتر محمد کرمی» استاندار سیستان و بلوچستان دیدار نمود.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور، در این دیدار دکتر نوروزی ضمن ارائه گزارش کلی از وظایف سازمان دامپزشکی کشور، عنوان داشت: مهم‌ترین و اصلی‌ترین بخش از حوزه تخصصی دامپزشکی، کنترل و پیشگیری از بیماری‌های مشترک بین انسان و دام می‌باشد.

وی در ادامه با بیان اینکه مراقبت فعال دامپزشکی مانع از بروز خسارات‌ و بیماری ها می‌شود، بر اهمیت پیشگیری از شیوع هر بیماری تأکید نمود.

در ادامه دیدار دکتر کرمی استاندار سیستان و بلوچستان، ضمن تشکر از حضور معاون وزیر و رئیس سازمان دامپزشکی کشور اظهار داشت: امنیت غذایی از هر چیزی برای کشور مهم‌تر است و می‌طلبد برای افزایش تولید گوشت، زنجیره‌های تولید در دامداری‌ها بویژه بر پایه دام پرواری مورد توجه ویژه قرار گیرد.

استاندار با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری درخصوص اقتصاد دریا پایه، بر اهمیت سواحل مکران، بنادر و ظرفیت‌های صیادی و آبزی پروری در جنوب استان و توسعه این حوزه اقتصادی و صنایع وابسته تاکید نمود و تصریح داشت: بندر چابهار می‌تواند در زمینه ترانزیت، صادرات و واردات کشورهای دیگر نقش مهمی ایفا کند.


 

نظر شما
ادامه