کد خبر: ۷۶۳۳

حکیم مهر - مسؤول روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان قزوین گفت : سه شنبه 29 آذرماه سالجاری پنجمین نمایشگاه بین المللی دام وطیور ودامپزشکی استان قزوین با حضور معاون بهبود تولیدات دامی وزیر جهاد کشاورزی و تنی چند از مسؤولین استانی افتتاح شد.

محمد فرحی افزود : اداره کل دامپزشکی استان قزوین در این نمایشگاه نسبت به برگزاری نمایشگاه عکس دامپزشکی در این نمایشگاه اقدام نمود و معاون وزیر جهاد کشاورزی نیز از غرفه این اداره کل بازدید بعمل آورد.

وی در ادامه گفت : معاون بهبود تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی  با حضور در غرفه اداره کل دامپزشکی استان قزوین وبازدید از عکسهای ارائه شده، برپایی این چنین نمایشگاههای عکس را جهت آشنایی بازدید کنندگان با فعالیتهای دامپزشکی مفید دانست.

به گفته فرحی در این نمایشگاه که تا دوم دی ماه برپا خواهد بود در غرفه اداره کل دامپزشکی استان قزوین بروشورهایی حاوی مطالب علمی در بین بازدید کنندگان توزیع می‌شود و با توجه به توزیع سؤالاتی بین بازدیدکنندگان به 30 نفر از شرکت‌کنندگان در مسابقه طراحی شده که به سؤالات پاسخ صحیح دهند ضمن انتشار اسامی آنان در سایت اداره کل دامپزشکی قزوین به نشانی www.qazvin.ivo.ir در روز شنبه دهم دی ماه، جوایزی اهداء خواهد شد.

مسؤول روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان قزوین در پایان گفت : عکسهای این نمایشگاه ،عکسهای برگزیده مسابقه کشوری عکس دامپزشکی بود که با مساعدت روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور در اختیار این اداره کل قرار گرفت.

 

 

 

 

 

 

خبر مرتبط :

نظر شما
ادامه