کد خبر: ۷۶۱۲۷

حکیم مهر: «دکتر جواد قناعت» استاندار خراسان جنوبی در پیامی فرا رسیدن 14 مهر ماه روز ملی دامپزشکی را تبریک گفت.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان خراسان جنوبی، در این پیام آمده است:

به نام خدا

مسئله امنیت غذایی یک مسئله درجه یک است که نباید از آن غفلت شود.

رهبر معظم انقلاب اسلامی، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی)

نیروی انسانی به عنوان مهمترین ظرفیت و دارایی، زمانی می تواند از مؤلفه های اصلی توسعه و پیشرفت به شمار آید که از سلامت جسمانی و روانی بهره مند باشد و بدون تردید این مهم با سلامت غذایی ارتباطی تنگاتنگ دارد.

رابطه نزدیک سلامت غذا با پیشگیری، مبارزه و درمان بیماری های دامی که تضمین کننده سلامت و بهداشت فرآورده های پروتئینی است و مانع از بروز صدها  نوع بیماری مشترک بین انسان و دام می شود، به عنوان بخشی از خدمات حوزه دامپزشکی به جامعه بر هیچ کس پوشیده نیست.

همین جایگاه مهم است که سبب شده در تقویم مناسبت های ملی، روزی برای پاسداشت فعالیت های تلاشگران حوزه دامپزشکی به عنوان پیشگامان عرصه بهداشت و سلامت، تعیین شود تا بدین بهانه گوشه ای از خدمات آنها که بی هیچ منتی در دورافتاده‌ ترین مناطق کشور مشغول به کارند، به تصویر کشیده شود.

اینجانب ضمن تبریک چهارهم مهرماه، روز ملی دامپزشکی، به همه فعالان این عرصه در بخش های دولتی و خصوصی، فعالیت های این قشر زحمتکش را پاس داشته و ضمن آرزوی توفیق خدمت برای یکایک این عزیزان، امید آن دارم که این تلاش های خالصانه، به ارتقاء جایگاه استان خراسان جنوبی در تولید و عرضه مواد پروتئینی سالم بینجامد.

جواد قناعت

استاندار خراسان جنوبی


نظر شما
ادامه