کد خبر: ۷۵۹۷۵
تعداد نظرات: ۳ نظر

حکیم مهر: گردهمایی و آیین تجلیل از کلینیسین های دامپزشکی مازندران با حضور سرپرست اداره کل دامپزشکی مازندران، کلینیسین ها و داروخانه داران استان مازندران برگزار شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی مازندران، «دکتر حمزه آقاپور کاظمی» سرپرست اداره کل، در گردهمایی و آیین تجلیل از کلینیسین های دامپزشکی مازندران که با حضور دکتر ناصر دستوریان رئیس شورای نظام دامپزشکی، دکتر حسین زاده معاون سلامت اداره کل دامپزشکی مازندران، دکتر مرزبان رئیس انجمن کلینیسین های دامپزشکی مازندران و اعضای انجمن کلینسین های و هیئت مدیره داروخانه داران در هتل شهاب ساری برگزار گردید گفت: بخش های دولتی و خصوصی تکمیل کننده پازل دامپزشکی استان هستند و این خانواده بزرگ را شکل می دهند.

وی بخش های خصوصی در استان را بال های بخش دولتی خواند و افزود: بخشی از خدمات اداره کل دامپزشکی در استان مازندران مانند واکسیناسیون دام در برخی از مناطق محروم و بالادست را در گرو زحمات و تلاش های شبانه روزی همکاران بخش خصوصی است از این رو حل مشکلات شما یکی از دغدغه های اصلی مدیران استان است.

آقاپور کاظمی با اشاره به اینکه حاصل زحمات توامان بخش دولتی و خصوصی در طرح توسعه، پوشش واکسیناسیون 95 درصدی در مناطق بالادست و محروم است گفت: خوشبختانه بنا بر اقدامات صورت گرفته در استان در شش ماه نخست سال جاری گزارشی از بیماری های خطرناکی ماننده آبله، تب برفکی، تب کریمه و طاعون گزارش نشده است.

در پایان سخنان سرپرست اداره کل دامپزشکی مازندران جلسه پرسش و پاسخ مشترک وی با شورای نظام دامپزشکی مازندران برگزار گردید و شرکت کنندگان این مراسم با مطرح کردن مشکلات و دغدغه های خود، پاسخ و راهکارهای رفع آن را دریافت کردند.

شایان ذکر است در ابتدای این مراسم مجمع فوق العاده و عمومی انجمن کلینیسین های دامپزشکی استان مازندران برگزار گردید و جهت تعیین بازرس و بازرس علی البدل این انجمن رای گیری صورت گرفت و در پایان مراسم نیز از افراد برگزیده در بین کلینیسین های استان و خانواده محروم دکتر احمدی لیوانی و دکتر احمدی خطیر به جهت سال ها تلاش بی شائبه در عرصه دامپزشکی تقدیر شد.

 


انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۵
ناشناس
|
United States of America
|
۰۵:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۳۱
3
7
چرا حتی یک نفر از همکاران اداره تشخیص و درمان اداره کل به این مراسم دعوت نشده اند؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۱
اداره تشخیص و درمان دیگه اعتبار سابق رو نداره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۱
کدومشون کلینیسین هستن؟!؟
نظر شما
ادامه