کد خبر: ۷۵۹۰۳
تعداد نظرات: ۳ نظر

حکیم مهر: کارشناس نظام دامپزشکی خراسان رضوی در حین بازدید دامداری جهت تمدید پروانه بهداشتی، مورد حمله یک قلاده سگ نگهبان مهار نشده دامداری قرار گرفت و از ناحیه دست و پا دچار جراحت شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی شبکه دامپزشکی شهرستان چناران، «دکترمحمد اصغر زاده» سرپرست شبکه دامپزشکی چناران، ضمن اعلام این خبر و تاکید بر سختی کار دامپزشکی خاطر نشان کرد: بیشتر کارکنان دامپزشکی در بخش ها و سطوح مختلف دولتی و غیر دولتی، سانحه ای از سگ گزیدگی و یا آسیب دیدگی توسط شاخ، دندان و لگد حیوانات را تجربه کرده اند.

وی افزود: همچنین تعدادی از کارشناسان، به بیماری های مشترک بین انسان و دام همچون تب مالت مبتلا شده اند که می تواند دلیل محکمی برای قرار گرفتن مشاغل مربوط به دامپزشکی در بین مشاغل سخت و زیان آور باشد.


انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
0
3
خدا رو شکر که آسیب جدی ندیده وگر نه مثل همکار آسیب دیده ما تسری اش رو قطع می کردند و حداقل حقوق هم از طریق تامین اجتماعی و بعد از چند ماه پرداخت می شد، حال همکار آسب دیده می ماند و یک ماه پر از هزینه و بدون حقوق و مزایا برای خانواده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
0
1
کارشناس نظام دامپزشکی!!!!!!!!!!!!
این هم مثل پست های مدیریتی متعدد در نظام دامپزشکیه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
0
0
یک نفر توضیح دهد صدور . تمدید پروانه دامداری و مرغداری چه نفعی برای همکاران بخش خصوصی دارد جز اینکه در هر استان یک یا دونفر کارشناس برای بازدید میروند و ........... جهت پرداخت هزینه کارشناسی و پول صدور پروانه هم به جیب نظام میرود ............
نظر شما
ادامه