کد خبر: ۷۵۴۲۲

حکیم مهر: رئیس اداره دامپزشکی شهرستان گرمه از پلمب یک واحد سردخانه غیر مجاز در شهرستان خبر داد .

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی شبکه دامپزشکی شهرستان گرمه، در راستای اجرای طرح کنترل و نظارت بهداشتی بویژه مراکز عمده و سردخانه های نگهداری فرآورده های خام دامی و نظارت بر مراکز عرضه به منظور اطمینان خاطر مصرف کنندگان، یک واحد سردخانه غیر مجاز وابسته به مرکز عرضه با دستور مقام قضایی در شهرستان پلمب گردید.     

«حسن کامکار» رئیس شبکه دامپزشکی گرمه در این باره گفت: سردخانه مذکور جزء سردخانه های وابسته به مرکز عرضه می باشد که در یک منزل مسکونی ایجاد شده بود و علی رغم تذکرات لازم و اخذ تعهد کتبی مبنی بر انتقال سردخانه از محل مسکونی به محل مرکز عرضه، این انتقال صورت نگرفت به همین دلیل با دستور مقام قضایی پلمب گردید.

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان گرمه افزود: در راستای تضمین سلامت و حفظ حقوق مصرف کنندگان ورود، حمل و نقل و نگهداری هر گونه فرآورده های خام دامی باید با رعایت ضوابط و مقررات بهداشتی مربوطه و در واحد های نگهداری مجاز انجام شود و تمامی فرآورده های خام دامی دارای مشخصات و برچسب بهداشتی در مراکز رسمی تحت نظارت دامپزشکی تولید شود.  

وی ادامه داد: شهروندان از خرید هر گونه فرآورده خام دامی فاقد هویت و شناسنامه بهداشتی (دارای تاریخ تولید و انقضاء و کد رهیابی) خودداری نمایند و در صورت مشاهده هر گونه فرآورده فاقد برچسب و هویت مراتب را با شماره 1512 اطلاع رسانی نمایند.

 

نظر شما
ادامه