کد خبر: ۷۵۳۹۵
تعداد نظرات: ۴ نظر

حکیم مهر: سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری اهواز در خصوص وجود گله‌های سگ‌های بلاصاحب در خیابان‌های اهواز گفت: کار جمع‌آوری رها نمی‌شود و با جدیت بیشتری انجام خواهد شد تا در فصل بازگشایی مدارس، سگ‌ها در شهر مشاهده نشوند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایسنا، «علی شمسی» با اشاره به علت افزایش جمعیت سگ‌های بلاصاحب در خیابان‌های اهواز اظهار کرد: روند جمع‌آوری این سگ‌ها در حال انجام است اما با توجه به اینکه در فصل زاد و ولد سگ‌ها قرار داشتیم، کار کمی کند شده بود.

وی در خصوص وجود گله‌های سگ‌های بلاصاحب در خیابان‌های اهواز گفت: سگ‌های بلاصاحب به فور در خیابان‌ها دیده می‌شوند و این مساله برای شهروندان خوب نیست.

سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری اهواز گفت: در حال حاضر مجددا کار جمع‌آوری سگ‌ها جدیت بیشتری گرفته است اما باید توجه شود اگر ۱۰ تا ۱۵ روز جمع‌آوری سگ‌ها رها شود، چنین وضعیتی اتفاق می‌افتد.

شمسی عنوان کرد: فکر می‌کردیم با جمع‌آوری ۲ هزار قلاده سگ، مشکلات ما در شهر حل می‌شود اما آمار سگ‌های بلاصاحب بسیار زیاد است؛ با این حال با اقدامات انجام‌شده، کنترل کردن وضعیت این سگ‌ها کاری ندارد.

سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری اهواز گفت: سگ‌های بلاصاحبی که بیمار هستند، از طریق مرگ با ترحم از بین می‌روند اما سگ‌هایی که مشکل بیماری ندارند، عقیم‌سازی و سپس رهاسازی می‌شوند.

 

انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۳
2
6
همشون با ترحم بکشین
اون سگ عقیم شده رو هم تو ول کنید ممکنه هاری پخش کنه یا بیماری هاانگلی ....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۳
2
4
همرو بکشید!
عقیم سازی و .. دیگه چه مسخره بازی و دکانی است؟؟؟؟
این وسط فقط یه بودجه هنگفتی تلف میشه!
مردم نون شب ندارن که شما بیای چند میلیون برای عقیم سازی و .. بدی فلان دکتر که اشنای فلان مدیره؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۴
5
1
فراموش نکنید صاحبان و ساکنان اولیه زمین همین حیوانات بودن . انسان جای اونارو گرفته بنابراین مسوولیم درقبال این میزبانها .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۵
0
1
راه حل اثر بخش فقط معدوم سازیه. شرایط خیلی حاد شده . لطفا کسایی که در جای امن زندگی میکنید بدونین که زن و بچه خیلی از ساکنین حاشیه شهر امنیت ندارن
نظر شما
ادامه