کد خبر: ۷۵۰۷۶
تعداد نظرات: ۴ نظر

حکیم مهر: سرپرست اداره کل دامپزشکی استان اردبیل در ادامه سلسله دیدارهای فشرده خود با مجموعه همکاران بخش دولتی و خصوصی با حضور در منزل «دکتر عزیز افسر» یکی از دامپزشکان پیشکسوت اردبیل با وی دیدار، گفتگو و از نزدیک جویای حال وی شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان اردبیل، در این دیدار که عصر روز دوشنبه 19 تیرماه به همراه معاونین و جمعی از روسای ادارات فنی انجام شد «دکتر مهدی فیضی» با بیان اینکه پیشکسوتان باعث افتخار و سرافرازی مجموعه دامپزشکی هستند، دیدار و تکریم از آنها را لازم دانست و افزود همواره نیازمند رهنمودها و تجربیات این عزیزان هستیم.

سرپرست اداره کل دامپزشکی استان در ادامه سلسله دیدارهای فشرده خود با مجموعه همکاران بخش دولتی و خصوصی با حضور در منزل دکتر عزیز افسر یکی از دامپزشکان پیشکسوت اردبیل با وی دیدار، گفتگو و از نزدیک جویای حال وی شد.

این مقام مسئول دامپزشکی استان یادآور شد این فرهیختگان سرمایه های گران سنگ و مرجع علمی و اخلاقی دامپزشکی هستند و حق استادی بر گردن تک تک مجموعه  همکاران  دارند.

گفتنی است دکتر عزیز افسر فارغ التحصیل دانشگاه تهران، دامپزشک پیشکسوت و یکی از داروخانه داران دامپزشکی اسبق استان بوده و در حال حاضر مسئول فنی آزمایشکاه دامپزشکی مهر در اردبیل می باشند. وی در عین حال عضویت و نائب رئیس شورای نظام دامپزشکی در ادوار پیشین و ریاست اداره دامپزشکی را در کارنامه فعالیت خود دارد.


انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Germany
|
۱۶:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۲
0
7
باعث افتخار و خرسندی هست که بعد از سالها اداره کل دامپزشکی اردبیل با یک تیم کاربلد و منطقی اعم از مدیر کل و معاون سلامت در راس کار قرار می گیرند و در احوالپرسی از پیشکسوتان این صنعت با احترام هرچه تمامتر پیش قدم می شوند برای جناب دکتر افسر که یک انسان نمونه و یک دامپزشک پیشکسوت الگو هستند آرزوی سلامتی و بهروزی دارم و از تیم مدیریت اداره کل تشکر و قدردانی می گردد . خداون یارو نگهدارتان باشد.
ناشناس
|
Germany
|
۱۶:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۲
0
4
امیدواریم دکتر فیض بزرگوار با هوش و درایت هر چه تمامتر در انتخاب مدیران سایر واحدها مثل انتخاب معاون سلامت به صورت عاقلانه و با استفاده از افراد سالم و کار بلد عمل نماید. برای دکتر نجفی آرزوی موفقیت و سربلندی داریم واقعا مدیری لایق هستند.
کاردان دامپزشک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۲
0
4
یک بار هم که شده از تکنسین‌های دامپزشکی که نوک اهرم دامپزشکی هستند و در صدر کارهای خطرناک و بیماریهای مشترک هستند یاد کنید و مثل این کار قابل تحسین از یک تکنسین دامپزشک هم دیدار کنید.به امید آن روز و قدردانی از کل پیشکسوتان دامپزشکی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۷
این مورد درسال های قبل توسط مدیر کل وقت جناب دکتر صالحی بارها اتفاق افتاده است و انشالا در زمان دکتر فیض نیز شاهد این نحوه صحیح خواهیم بود
نظر شما
ادامه